کد خبر: 970904
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
پسری که پس از بازگشت از کانادا پدر سالخورده‌اش را به خاطر سه دانگ آپارتمان خیابان فرشته به قتل رسانده‌بود، دستگیر شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: به گزارش جوان، ساعت ۲۳‌شامگاه یک‌شنبه سی و یکم شهریور امسال مأموران کلانتری ۱۰۳‌گاندی با تماس تلفنی کارکنان بیمارستان شهدای تجریش از مرگ مشکوک مرد سالخورده‌ای با خبر و راهی محل شدند. مأموران روی تخت بیمارستان با جسد مرد ۸۹‌ساله‌ای به نام شهرام روبه‌رو شدند که به گفته تیم پزشکی بر اثر اصابت جسم سختی به سرش به قتل رسیده بود. نخستین تحقیقات نشان داد مقتول دو روز قبل در حالی که بی‌هوش بوده از خانه‌اش در خیابان جردن برای درمان به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین مشخص شد مقتول در درگیری با پسر میانسالش که به تازگی از کشور کانادا به ایران برگشته است به قتل رسیده است. مأموران ابتدا از خواهر مقتول تحقیق کردند. وی گفت: برادرم بیمار بود و همراه همسر سالخورده‌اش در آپارتمانی حوالی جردن زندگی می‌کردند. چند روز قبل پسرش کامران از کشور کانادا به ایران آمد تا اینکه دو روز قبل متوجه شدم برادرم در درگیری با پسرش زخمی و برای درمان در بیمارستان بستری شده است.

سپس مأموران از همسر مقتول تحقیق کردند. وی گفت: پسرم کانادا زندگی می‌کند و ۱۲‌روز قبل از حادثه به ایران برگشت. او در این چند روز همیشه با پدرش به خاطر ارث و میراث مشاجره لفظی داشت تا اینکه روز حادثه که ۲۹‌شهریور بود به خانه آمد و دوباره به خاطر ارث و میراث مشاجره لفظی کردند. او مدام به پدرش می‌گفت که چرا حق مرا نمی‌دهی که دقایقی بعد درگیری آن‌ها بالا گرفت و بعد از آن کامران به پدرش حمله ور شد و او را کتک زد. از آنجایی که نمی‌توانستم مانع کتک کاری پسرم شوم به داخل حیاط رفتم و از سرایداری درخواست کمک کردم. وقتی به خانه برگشتم دیدم همسرم بی‌هوش و خونین روی زمین افتاده است و از کامران هم خبری نیست. سپس با اورژانس تماس گرفتم و شوهرم را به بیمارستان منتقل کردیم، اما دو روز بعد فوت کرد.

با بدست آمدن این اطلاعات تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل آغاز کردند تا اینکه روز سه‌شنبه دوم مهرماه متهم را که در خانه یکی از دوستانش در حوالی جنت‌آباد مخفی شده‌بود شناسایی و دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره‌آگاهی با اعتراف به قتل پدرش گفت: من و پدرم شراکتی آپارتمانی در خیابان فرشته داشتیم که چند سال قبل پدرم آن را فروخت و پولی به من نداد. به خاطر همین موضوع چند سالی است من و پدرم اختلاف مالی داریم. من از او می‌خواستم حقم را بدهد، اما پدرم امروز و فردا می‌کرد به همین سبب با هم مشاجره لفظی داشتیم.

۱۹‌شهریور از خارج به ایران آمدم تا حقم را بگیرم، اما پدرم به من پولی نمی‌داد تا اینکه روز حادثه دوباره با پدرم در مورد این موضوع صحبت کردم که ناگهان شروع به فحاشی کرد. ابتدا سکوت کردم که با عصایش ضربه‌ای به سرم زد و من هم به او حمله کردم و او را کتک زدم.

در یک لحظه دیدم پدرم در حالی که صورتش خونین بود نقش بر زمین شده‌است که از ترس فرار کردم و چند روزی در خانه دوستم مخفی شدم و سرانجام مأموران مرا دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به دستگیری عامل جنایت و اعتراف صریح وی به قتل پدرش با انگیزه اختلاف مالی، متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس دادسرای امورجنایی تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار