کد خبر: 970693
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
فرمانده کل سپاه:
سرويس سياسی جوان آنلاين: ما وقتی می‌زنیم شجاعانه آن را می‌گوییم. مگر پهپاد (امریکایی) را نگفتیم؟! مفتخریم به اینکه آنقدر قدرتمندیم که دشمن هر گونه کار پیچیده‌ای را از سوی ما تصور می‌کند.
به گزارش فارس، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین رونمایی از ۹۰ اثر اسنادی و پژوهشی دفاع مقدس که ظهر چهارشنبه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امام سجاد زین‌العابدین (ع) اظهار داشت: در جمع مردانی هستیم که عزت امروزین و کرامت این ملت و استقلال و امنیت پایدار آن مدیون نبرد عاشورایی آنهاست. این مردان روزی تاریخ را ساختند و امروز آن را می‌نگارند.
وی افزود: دفاع ما امروز با همان صفت مقدس بودن، ۴۰ ساله شد و هشت سال تنها بخشی از دفاع ۴۰ ساله ماست. امروز اعتبار قدرت ما در ذهن ستمکاران به عنوان یک حقیقت ظهور پیدا کرده است.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه این موفقیت به برکت موهبتی الهی به نام ولی فقیه و رهبری است که هدایتگر این حماسه‌های جاودان تاریخ ایران و اسلام بوده است، عنوان کرد: ۴۰ سال است در حال جنگ هستیم. ما امروز یک قدرت غیرقابل تصور برای دشمنان هستیم چراکه آنچه از ما می‌دانند تنها بخش کوچکی از آن است. این قدرت انبساط یافته است و ساختار‌های قدرتش آنچنان عظیم شده که دشمن نمی‌تواند در محاسبات خود آن را نادیده بگیرد.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه این قدرت به گونه‌ای است که وقتی گروهی مثل انصارالله عمل می‌کند، دشمن آن را از جانب ما می‌داند، تصریح کرد: انصارالله یک سرشاخه جهش یافته‌ای از انقلاب است. آن‌ها امروز منبعی انباشته از قدرت هستند که اگر آزاد شود، تمام میدان جنگ را تغییر می‌دهد و این واقعیت را دشمن می‌داند. فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه به مرز نترسیدن از دشمن رسیده‌ایم، عنوان کرد: ما وقتی می‌زنیم شجاعانه آن را می‌گوییم. مگر پهپاد را نگفتیم؟! امروز مخاطرات وسیع‌تر از مرز‌های ما گسترش یافته است. دشمنان دیگر با دید گذشته به قدرت‌های جهان اسلام نگاه نکنند، صحنه تغییر کرده است. مفتخریم به اینکه آنقدر قدرتمندیم که دشمن هرگونه کار پیچیده‌ای را از سوی ما تصور می‌کند.
فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان نیز تأکید کرد: کاری نکنید این انرژی انباشته آزاد شود، درست محاسبه کنید و احساساتی تصمیم نگیرید، مثل اقدام احساسی سران سه کشور اروپایی و آن بیانیه دروغین. آن‌ها می‌خواهند با استفاده از فضای این روز‌های سازمان ملل جنگی روانی علیه ما راه بیندازند. قدرت تولید خطر ما بسیار فراوان است، اما ما خویشتندار هستیم، بنای آشوب نداریم، اما پاسخ آشوبگران را می‌دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار