کد خبر: 970308
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
فرمانده سپاه البرز تاکید کرد
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: رزمندگان انقلاب اسلامی لحظه‌ای در مقابل زورگویی‌ و تجاوزهای دشمنان تردید به خود راه نمی‌دهند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در آیین رژه نیروهای مسلح استان البرز افزود: تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم می‌تواند فرصتی باشد تا یکی از اوراق گرانبها و ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را ورق بزنیم.

وی اظهار داشت: یک رابطه منطقی و معنادار بین ماه محرم و دفاع مقدس وجود دارد و آن تاسی رزمندگان اسلام به این ماه و یاران باوفای امام حسین (ع) می‌باشد که ۴۰ سال مقاومت ما را نیز رقم می‌زند.

وی گفت: به اذعان دوست و دشمن نقطه مهم و اثرگذار در پیروزی ما نیز پیروی رزمندگان از امام حسین (ع)‌ بوده و اکنون نیز شعار «ما پیروزیم» را به پشتوانه ۲ عنصر دفاع مقدس و محرم تسری می دهیم.

مولایی بیان داشت: یکی از الگوهای اصلی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پیروی از سیره حضرت ابوالفضل العباس (ع) و رشادت‌های ایشان بوده که نیاز به این الگوها را در امروز نیز داریم.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان کرد: ابوالفضل العباس (ع) دلاور و مرد جنگ بود اما ۲ ویژگی بصیرت ژرف و عمیق و استحکام در ایمان از جمله ویژگی‌های وی بودند که ما امروز نیز به آنها نیاز داریم.

مولایی اضافه کرد: اکنون نیز رزمندگان ما در مقابل دشمن آنی شک نمیکنند به طوریکه سرنگونی پهپاد آمریکایی و توقف کشتی روباه پیر ثمره غرش سربازان ایران علیه استکبار جهانی بود.

وی با بیان اینکه شهدای ما تربیت‌شده مکتب امام حسین (ع) بودند، گفت: امروز رزمندگان انقلاب اسلامی ایران در برابر امام خود خاضع هستند اما در برابر دشمن با سرنگونی پهپاد و توقف کشتی لحظه ای تردید نمی کنند، خشن، سخت و سلب هستند.

وی مطرح کرد: ویژگی شهدای دفاع مقدس مقدس و کربلا خاضع بودن در مقابل مؤمنان و خشن و سخت بودن در مقابل دشمن بود و در زدن کشتی و پهباد دشمن حتی لحظه ای هم شک نمی کردند. اینها همان مجاهدان فی سبیل اللهی بودند که از هیچ سرزنشگری هراس نداشتند.در این آیین نیروهای مسلح استان البرز اعم از سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار