کد خبر: 970278
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۵
با همت هنرمندان در روز جهانی صلح و آغاز هفته دفاع مقدس صورت گرفت
به مناسبت روز جهانی صلح و آغاز هفته دفاع مقدس، یک دستگاه پارک‌بازی با همت هنرمندانی، چون پرویز پرستویی و جمعی از مردم، خانواده شهدا و جانبازان آبادانی به کودکان شهرستان «سیبه» عراق در نقطه صفر مرزی اهدا شد.
سرویس فرهنگ و هنر جوان آنلاین: به گزارش «جوان» به نقل از جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس دو دستگاه مجموعه پارک‌بازی که با همت مردم آبادان و نیز همکاری و پشتیبانی هنرمندانی همچون پرویز پرستویی، احسان علیخانی، رضا کیانیان، تینا پاکروان و نیز نرگس کلباسی تهیه شده قرار است به مناسبت روز جهانی صلح و هفته دفاع مقدس در دو سوی نقطه صفر مرزی و با فاصله ۵۰۰ متری در «سیبه» عراق و باغ موزه دفاع مقدس آبادان نصب و راه‌اندازی شود. جانباز مکی یازع دبیر جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس همراه با حبیب احمدزاده و سعید صریحی رئیس باغ موزه دفاع مقدس آبادان در دیدار با شهردار سیبه در خصوص دلیل نصب پارک‌بازی در مرز آبی ایران و عراق چنین عنوان کرد: به نشانه حسن همجواری در هر دو سمت رودخانه اروندرود، این دو دستگاه پارک بازی کامل اهدایی به صورتی نصب شده است که کودکان هردو شهر آبادان و نیز سیبه عراق بتوانند همدیگر را در حال بازی در این پارک‌بازی‌های مشابه ببینند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
0
خیلی خوبست این حرکات ولی ایکاش به فکر نقاط مرزی سیستان بلوجستان و دیگر شهر ها نیز بودید ؟ هرجند ابتدا مدرسه و درمانگاه نیاز شدید نقاط محروم کشور هستند. برویز برستویی اگر خیری یک نیم نگاهی هم به مناطق داری فقط مطلق مملکت خودت باش واجب تر و خدا بسندانه تر میباشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار