کد خبر: 970229
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
سرویس ایران جوان آنلاین: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ برنامه در سطح استان بوشهر در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار می‌شود.
سردار غلامعلی کفاش مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: در نخستین روز این هفته، برنامه رژه یگان‌های مسلح با محوریت سپاه امام صادق (ع) استان است که امروز (۳۱ شهریور) در کنار آب‌های خلیج فارس بوشهر به نمایش در می‌آید. وی با بیان اینکه انتقال ارزش‌های دفاع مقدس همواره به عنوان یک عامل بازدارنده مطرح است که دشمن به کیان اسلام طمعی نداشته باشد بیان کرد: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رویکرد جدیدی در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر مبنای تبلیغات، اطلاع‌رسانی و فرهنگی برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰۰ برنامه در این استان تدوین شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها رونمایی از ۱۱۸ خاطره دوران دفاع مقدس در قالب کتاب صوتی، رونمایی از موسیقی شهدای غواص، آغاز هشت نمایش مربوط به شهدای دوران دفاع مقدس، رونمایی از کتاب یک دریا نیاز، نکوداشت پیشکسوتان و رونمایی از کتاب دفاع مقدس، تجلیل از رزمندگان عملیات ثامن‌الائمه از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است. کفاش، عطر افشانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانباران را از دیگر برنامه‌ها دانست و با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای ارج نهادن به دلاور مردی‌های رزمندگان است، تأکید کرد: در این هفته از رشادت‌ها و دلیرمردی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس قدردانی می‌شود. وی بیان کرد: اقتدار و توانمندی دانشمندان به جایی رسیده که جوانان ایرانی با سلاح نوین و بومی خود توانستند پیشرفته‌ترین پهپاد امریکایی را ساقط و اقتدار آنان و رژیم صهیونیستی را درهم بشکنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار