بهره‌برداری از تقاطع غیرهم سطح بزرگراه شهید اردستانی در آبانماه
کد خبر: 963161
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/0042Yr
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خبر داد:
مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهم سطح در بزرگراه شهید اردستانی گفت: این تقاطع آبان ماه امسال آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،علی شمسی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد از اجرای تقاطع غیر هم سطح بزرگراه شهید اردستانی تکمیل شده و دیواره‌ها و قسمت اصلی روی اتوبان ساخته شده است، اظهار کرد: کل هزینه این تقاطع شامل اجرا و آزادسازی ۱۰۵ میلیارد تومان برآورد شده است که نهایتاً تا آبان ماه امسال آماده بهره برداری خواهد بود.

وی ادامه داد: تاکنون برای آزادسازی این تقاطع غیر هم سطح، ادامه خیابان فرزانگان و خیابان ۹۰۰ متری حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان بیان داشت: با توجه به اینکه تقاطع غیر هم سطح در بزرگراه شهید اردستانی بخشی از حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان است و ادامه این حلقه در این قسمت به شهرستان برخوار منتهی می‌شود، خیابانی به نام ادامه فرزانگان را به این بخش متصل کردیم که طول این خیابان ۵ کیلومتر و عرض آن ۳۶ متر است.

وی ادامه داد: تاکنون جمعاً ۳۰۰ هزار مترمربع آزادسازی به منظور ساخت تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید اردستانی در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان صورت گرفته است.

شمسی با اشاره به اینکه ورزشگاه رستم در محله ارزنان به وسعت یک هزار و ۷۵۰ متر شامل سالن توپ و تور است، گفت: هزینه اجرایی این طرح نیز هفت میلیارد تومان و هزینه آزادسازی ۳ سه میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیر منطقه ۱۴ اصفهان در خصوص دیگر طرح ورزشی منطقه ۱۴ شامل سالن سهراب نیز افزود: این طرح یک سالن وزنی به مساحت یک هزار و ۴۰۰ مترمربع است که هزینه اجرایی آن پنج میلیارد تومان و هزینه آزادسازی هم دو میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: سالن‌های رستم و سهراب تا اواخر سال ۹۸ به بهره برداری می‌رسد.

شمسی در مورد پیشرفت پروژه ساخت خیابان منتظر المهدی نیز گفت: طول خیابان منتظر المهدی حدود ۳۵۰ متر و عرض آن ۲۴ متر است که بازگشایی گره ترافیکی محله امام خمینی (ره) منطقه ۱۴ را به دنبال دارد.

وی افزود: هزینه اجرایی خیابان منتظر المهدی حدود ۸۰۰ میلیون تومان بوده و ۱۰ میلیارد تومان هم صرف آزادسازی شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه ۱۴ به یک منطقه کارگاهی و عمرانی تبدیل شده که تأثیر زیادی در توسعه این منطقه دارد، اضافه کرد: چهار ایستگاه خط دوم قطار شهری اصفهان در منطقه ۱۴ اجرایی می‌شود، این چهار ایستگاه پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است، در اولین ایستگاه که ایستگاه دارک است ۳۰۰ متر حفاری تونل با دستگاه «تی بی ام» صورت گرفته است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
مهمترین عناوین
آخرین اخبار