کد خبر: 961969
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
رئیس اورژانس تهران از مفقود شدن حدود ۱۰ دانش‌آموز در سد لتیان خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: دکتر پیمان صابریان درباره این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۲ امروز احتمال غرق شدگی چند دانش‌آموز به سازمان اوژانس اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در انتهای اتوبان بابایی به سمت شرق، جاده پارچین، رودخانه خوجیر اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه اطلاعات اولیه حاکی از آن است که حدود ۱۰ دانش‌آموز مفقود شده‌اند، اما تعداد دقیق آن‌ها مشخص نیست، گفت: گزارش‌ها در این رابطه است که این دانش‌آموزان پس از باز شدن سد لتیان مفقود شده و احتمال غرق‌شدن آن‌ها می‌رود.

به گفته وی، اولین آمبولانس در مدت زمان یک دقیقه به محل حادثه اعزام شد، علاوه بر آن یک اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد نیز به محل اعزام شده است.

سید کمال الدین محمدیان گفت: حادثه مفقودی حدود ۱۰ دانش آموز در سد لتیان در حوزه استحفاظی شمیرانات نبوده و در حوزه شهرستان تهران و پردیس بوده است. در این حادثه تعدادی دانش آموز سوار بر قایقی می‌شوند و به روخانه می‌روند، اما قایق آن‌ها سوراخ می‌شود و در داخل حوضچه‌ای در روخانه گیر می‌افتند.

در پی گزارش این حادثه، خروجی سد لتیان به گفته رییس سد، کاهش یافته است.

رییس شورای شهرستان شمیرانات در ادامه گفت: این دانش آموزان پیدا شده‌اند و همه آن‌ها سالم هستند و در حال نجات و آزادسازی دانش آموزان هستند.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار