کد خبر: 957185
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری
نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: امروز مردم به ندای دین و رهبر لبیک گفتند و همین حضور بیانگر وضعیت صهیونیست‌هاست و امروز خانه صهیونسیت‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است.
حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با دعوت نمازگزاران به مراقبت و دقت بیشتر در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این ایام همه ما باید تلاش کنیم که نورانیت و فضیلت را کسب کنیم  و حسنه دنیا و آخرت نصیبمان شود. 
وی با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: امروز مردم به ندای دین و رهبر لبیک گفتند و همین حضور بیانگر وضعیت صهیونیست‌هاست و امروز خانه صهیونسیت‌ها از خانه عنکبوت سست‌تر است و مردم آنها نیز کسانی هستند که با کوچکترین احساس خطر، پا به فرار گذاشته و دولت خودشان را تنها می‌گذارند. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات، تأکید کرد: باید مراقب بود چرا که استحاله دشمن، که قصد دارد کشور را از درون به فساد سوق دهد، مصادیق فراوانی از فساد را در میان جوانان اشاعه می‌دهد که دخانیات، مواد مخدر و وضعیت پوشش، مواردی از این دست هستند. 
وی با نام بردن از مصادیق دیگر فساد در بطن جامعه، بیان کرد: نبودن لباس مناسب در بازار برای بانوان محجبه، تبدیل شدن ویترین مغازه‌ها به ویترین اشاعه فساد، رواج رشوه‌خواری در نظام اداری، مهجور ماندن نیروهای مؤمن و حزب‌اللهی و نور چشمی شدن نان به نرخ روز خورها، کمرنگ بودن نهی از منکر در قبال مسامحه‌کاری و لاابالی‌گری، کمرنگ شدن انصاف در بازار و رواج احتکار و گرانفروشی، همگی مصادیق فساد در جامعه هستند. 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) و نیز قیام نورانی پانزده خرداد، گفت: امام راحل(ره) با تمام وجود و با ایمان، تقوا، سلامت، صلابت، استکبارستیزی و ایستادگی در برابر شیاطین نفس و استکبار، راهی پیش روی ما گذاشت که به سعادت ابدی ختم می‌شود. 
وی با تأکید بر اینکه این نظام اسلامی راه روشن را پیش روی جوانان گذاشته، یادآوری کرد: امروزه جوانان مؤمن و متدین و حزب‌اللهی تربیت یافتگان همین مکتبند ضمن آنکه اثرات جهانی انقلاب اسلامی به اذعان تمام صاحبنظران جهانی انکار ناپذیر است که توانسته بیداری و بصیرت را در وجدان‌ها احیا کند. 
حجت‌الاسلام نکونام با تأکید بر حضور  روشنگرانه مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام(ره)، گفت: در بیان شخصیت مقام معظم رهبری نقل سخن امام خمینی خطاب به ایشان گویاست که فرمودند: «در میان دوستان و متعهدان به اسلام و قوانین اسلامی، از جمله افرادی هستید که چون خورشید روشنایی می‌بخشید». 
وی سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری را یکی از مصادیق رهنمودهای روشنگرانه رهبری دانست و بیان کرد: در این سخنرانی اساتید و دانشگاهیان با دقت نظر به بیانات ایشان گوش می‌سپردند تا ره‌توشه کار قرار بدهند. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به در پیش رو بودن عید سعید فطر، گفت: تعیین روزهای اول و آخر ماه مبارک رمضان با تقویم قابل تشخیص نیست و ‌ملاک اصلی، رؤیت هلال ماه است. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر