کد خبر: 951950
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
امام جمعه موقت اصفهان:
آیت الله سید مجتبی میردامادی:نیروی انتظامی حافظ بزرگترین نعمت خداوند است/ فرماندهان ناجا در قلب مردم جای دارند امام جمعه اصفهان، گفت: نیروی انتظامی حافظ بزرگترین نعمت خداوند یعنی امنیت است و باید همه ما قدردان زحمات شبانه روزی این نیروی مقتدر باشیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهانآیت الله سید مجتبی میردامادی امنیت را بزرگترین نعمت خداوند دانست و اظهار داشت: امروز مسئولیت این نعمت بزرگ برعهده نیروی انتظامی قرار داده شده و به حمد الله از این امتحان نیز سربلند بیرون آمده است که انصافاً باید از این نیرو تشکر کنم و معتقدم باید همه ما قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان باشیم.
وی با بیان اینکه امروز فرماندهان ناجا در قلب مردم جای دارند اظهار داشت: سردار معصوم بیگی، یکی از فرماندهانی است که از زمان انتصابش در فرماندهی انتظامی استان اصفهان در قلب مردم جای گرفته و دلیل آن نیز خدمت خالصانه وی وهمکارانش به مردم است.
امام جمعه اصفهان افزود: امروز دشمن، ما را از بیرون تحت فشار قرار می دهد و هر لحظه ممکن است مرزهای کشور مورد تهاجم قرار بگیرد، در داخل هم سرمایه گذاری عظیمی برای ایجاد فتنه های کوچک و بزرگ می کند و هدف آن ها این است که جلوی گسترده شدن حرکت عظیم الهی مردم ایران به تمام جهان گرفته شود.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد استان اصفهان : به حمد الله نیروهای هوایی، دریایی، زمینی، سپاه ، ارتش، بسیج و به ویژه نیروی انتظامی که مامور حفظ امنیت کشور است با تمام قدرت در صحنه هستند و اجازه نخواهند داد کوچکترین خللی در امنیت و آرامش این نظام و انقلاب وارد بیاید.
استاد اخلاق حوزه های علمیه و مفسر قرآن کریم به ویژگی خدمت گزاران در نظام اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در روایت آمده شخصی از رسول اکرم (ص) پرسید بهترین کس در نزد خداوند چه شخصی است که ایشان فرمودند:بهترین فرد کسی است که خدماتش برای مردم مفید باشد.
وی با بیان اینکه هر کس در هر پست و مقام و مسئولیتی که هست باید بداند که فلسفه زندگی امتحان است اضافه کرد: نیروهای انتظامی باید بدانند که خدمت برای حفظ امنیت و آرامش مردم هم یک امتحان بزرگ برای آنان است و مردم هم باید بدانند اگر صبح که از خانه بیرون می روند و شب سالم بر می گردند و شب ها را در آرامش سر بر بالین می گذارند به خاطر امنیتی است که این نیروها حافظ آن هستند.
آیت الله میردامادی، اصفهان را شهری بزرگ، حساس و مهم در کشور توصیف کرد و اظهار داشت: اصفهان در همه شئون انقلاب پیشتاز و در خط مقدم بوده و بنابر این باید نیروی انتظامی آن هم از توان و ظرفیت بالایی برخوردار باشد.
امام جمعه موقت اصفهان در آئین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید شهرستان اصفهان گفت: یکی از نعمت هایی که در آیات قرآن کریم و روایات ائمه معصومان (ع) به طور خاص به آن اشاره شده نعمت امنیت است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار