کد خبر: 951660
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: طرح "یک کاسب یک دانش آموز" در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود و در قالب این طرح ۱۵۰۰ دانش‌آموز کمک‌رسانی شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ایرج نقی پور در جلسه تشریح برنامه‌های بسیج سازندگی و بسیج دانش‌آموزی در اردبیل اظهار داشت: از اسفند سال گذشته طرح "یک کاسب یک دانش آموز" در مناطق محروم اردبیل اجرا می شود و در قالب این طرح یک هزار و 500 دانش آموز کمک رسانی شدند.

وی بیان کرد: شناسایی روستاهای مناطق محروم استان برای امدادرسانی به دانش آموزان از برنامه هایی بود که در این زمینه بسیج اصناف و بازاریان، بسیج سازندگی و سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل مشارکت و همکاری لازم را داشتند تا در اجرای این طرح نقش خود را انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت:تاکنون یک هزار و 500 خانوار از دانش آموزان بی بضاعت در مدارس مناطق محروم شناسایی شده که درصدد هستیم با تهیه اقلام مورد نیاز بتوانیم بخشی از نیازهای مهم دانش آموزان را برطرف کنیم که این موضوع در حال حاضر برای ما حائز اهمیت است.

نقی پور تصریح کرد: از جمله اقلام مورد نیاز می توان به کفش، حبوبات، لوازم بهداشتی، شویندگی و برنج و مواردی از این قبیل اشاره کرد که در قالب بسته های حمایتی در اختیار دانش آموزان نیازمند مناطق محروم قرار داده می شود و در این زمینه تلاش های انجام یافته شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی بیان کرد: امروز دانش آموزان سراسر استان اردبیل علاوه بر جبهه فرهنگی و علمی در جبهه خدمت نیز کمک رسان و کمک حال مناطق سیل زده کشورمان بوده اند و تاکنون کمک رسانی های زیادی را برای منطق سیل زده کشور در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی داشته اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر