کد خبر: 950452
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تمامی دستگاه‌هایی که فاقد معاینه فنی باشند به ویژه موتورسیکلت‌ها جریمه می‌شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار محمدرضا مهماندار با اشاره به اجباری بودن معاینه فنی برای هرگونه وسیله نقلیه اظهار کرد: داشتن معاینه فنی برای تمام وسایل نقلیه برابر با قانون اجباری است و باید تمام وسایل نقلیه معاینه فنی را اخذ کنند.

وی افزود: در حال حاضر در تهران دوربین‌ها به صورت مکانیزه در حال رصد و پایش هستند و روزانه تعدادی از افرادی که فاقد معاینه فنی هستند چه خودرو و چه موتور سیکلت جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مبلغ جریمه نداشتن معاینه فنی گفت: مبلغ جریمه برای وسایل نقلیه‌ای که فاقد معاینه فنی هستند حدوداً روزی ۵۰ هزار تومان است.

سردار مهماندار تصریح کرد: تغییراتی که در طرح ترافیک و طرح زوج و فرد رخ می‌دهد مسائل کارشناسانه‌ای است و نمی‌توان هر فرد از روی سلیقه در مورد این مهم نظر دهد.

وی با اشاره به نهاد تصمیم گیرنده در مورد طرح زوج و فرد و ترافیک گفت: این مسائل در شورای شهر تهران مطرح می‌شود و بعد از تبادل نظر و کار‌های کارشناسی نهایتاً تصمیمی گرفته می‌شود و تمامی نهاد‌ها هم باید از این تصمیم تبعیت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی هم در شورای ترافیک یک عضو دارد و ما هم نظرات خود را به شورا ارائه می‌دهیم، ولی چیزی که در نهایت در قالب تصمیم شورا عنوان می‌شود را باید همگی به آن تمکین کنیم و احترام بگذاریم.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار