کد خبر: 948337
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: جلوگیری از خروج دام زنده به خارج از کشور با هدف جلوگیری از قاچاق با جدیت ادامه دارد تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بتوانیم شرایط مطلوب را در بازار فروش دام حکفرما کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، ناصر عتباتی در جلسه نظارت بر توزیع کالاهای اساسی در استان اردبیل اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم در ارتباط با تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مخصوص شب عید به عمل آمده و در این زمینه اقدامات اساسی انجام یافته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با تعاملات دستگاه‌های متولی مشکلی در تامین و توزیع میوه شب عید وجود ندارد که در این زمینه تلاش بر این است تا میوه‌ها با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بگیرد و بتوانیم در امر توزیع میوه‌ها و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان به شکل مناسب عمل کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: برخی نهاده‌های دامی با ارز چهار هزار و 200 تومانی در اختیار تولیدکنندگان گوشت مرغ و گوشت قرمز قرار می‌گیرد و در این زمینه مهم‌ترین هدف ما این است که این اقلام با قیمت‌های مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

عتباتی بیان کرد: در حال حاضر 30 تا 40 درصد واحدهای تولیدی مشمول استفاده از این یارانه‌ها هستند و تلاش بر این است تا این میزان به 100 درصد برسد و در این راستا توزیع گوشت مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی ادارات و مناطق محروم با قیمت 115 هزار ریال به دست مردم می‌رسد.

وی تصریح کرد: جلوگیری از خروج دام زنده به خارج از کشور با هدف جلوگیری از قاچاق با جدیت ادامه دارد ولی در زمینه انتقال و جابه‌جایی دام که از امورات عشایر استان است باید مشکلی وجود نداشته باشد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و تلاش بر این است تا بتوانیم شرایط مطلوب را در بازار فروش دام حکفرما کنیم.

عتباتی تأکید کرد: هدف اصلی در خصوص جلو گیری از خروج دام زنده از استان برای قاجاق آن به خارج از کشور است لذا در خصوص انتقال و جابجایی دام در سطح استان که از امورات عشایر می باشد نباید هیچگونه مشکلی وجود داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر