کد خبر: 947872
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
تهیه‌کننده فصل تازه برنامه «تازه‌شو» خبر داد:
تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «تازه‌شو» گفت: برنامه «تازه‌شو» قصد دارد اقوام و آداب و رسوم ایرانی را به تلویزیون بیاورد. برنامه ای که دارای آیتم‌هایی چون نمایش، موسیقی نواحی، دوربین مخفی، طنز است و قرار است به مباحث آموزشی و فنی هم ب‌پردازد.

سرویس فرهنگی جوان آنلاین: «تازه‌شو» عنوان جدید یک برنامه تلویزیونی است که از بیست و پنجم اسفندماه تا بیست و پنجم فروردین‌ماه به مدت 25 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

به گفته محمد احتشام تهیه‌کننده این کار قرار است گروه «تازه‌شو» بعد از پخش نوروزی، فصل دوم این برنامه را در اردیبهشت‌ماه تولید کند. در فصل دوم پررنگ‌تر بر روی اقوام و آداب و رسوم تمرکز می‌کند واین اتفاق در قالب جشنواره‌‌ای و تایم 45 دقیقه‌، می‌افتد.

 

عرفان احتشام که پیش از برنامه «تازه‌شو»  کارگردانی «مستند مرضیه هاشمی» را بر عهده داشت نیز در باره این برنامه تلویز‌یونی گفت: در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که ما در تازه شو قصد داریم حال مردم را تغییر داده و کمی بیننده را از  حال و هوای تحریم‌ها و سختی‌ها بیرون بیاورد.  باید گفت کلیشه در این برنامه دیده نخواهد شد و تازه شو از شعار زدگی فاصله خواهد داشت سعی شده است این برنامه تعاملی باشد و با مخاطبان ارتباط داشته باشیم.

 

احتشام افزود: در این برنامه مخاطب شاهد آیتم نمایشی و انیمیشن خواهد بود و تیم تولید تازه شو  سعی کردند در همه این آیتم ها به مردم شادی تزریق کنند. جدا از بحث محتوایی، بحث فرمی این برنامه است و ما در تازه شو تلاش کردیم که تازه شو از فضای تلویزیونی بیرون بیاید و مخاطب کار جدیدی را از تلویزیون ببیند. سرپرست نویسندگان این برنامه « امیر قاسمی» است و نویسندگان تازه شو‌‌ همگی‌ تلاش کردند که آیتم های طنز خیلی ریشه دار و با مفهومی بنویسند.

 

مسعود محمدی» یکی از تهیه‌کنندگان این برنامه عنوان کرد: برنامه تلویزیونی تازه‌شو اصلا دید سیاسی ندارد و نخواهد داشت، همه مخاطبان سیما با هر طرز فکری می‌توانند بیننده برنامه ما باشد. چرا که ما آرام‌آرام به سراغ آموزش مسائل فنی می‌رویم که مخاطبین ما مبتلا به هستند و نمی‌دانند باید چگونه با این اتفاقات مواجهه داشته باشند. به همین‌خاطر از یک ربات به نام «زود کمک» هم رونمایی خواهیم کرد که او به کمک کارشناسی و ارتقاء فنی مخاطب می‌رود. تا به حال چنین افزودنی‌های آموزشی و کارشناسی به مخاطب القاء نشده و ما جلوی یکسری هزینه‌های بی‌موردی که مخاطب از روی ندانستن و اشراف نداشتن نسبت به مسائل فنی انجام می‌دهد جلوگیری کنیم.

 

«محمد احتشامی» دیگر تهیه کننده این برنامه نیز درباره دلیل انتخاب یک‌کارگردان جوان و تازه کار گفت: یکی از دلایل انتخاب عرفان احتشام به عنوان کارگردان جوان‌گرایی بود، بهتر است کمی به جوان‌ها اعتماد کنیم اگر قصد داریم کاری تازه بسازیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار