کد خبر: 946970
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
رهبر انقلاب در دیدار شطرنج‌باز قهرمان:
آرین غلامی، شطرنج‌باز نوجوان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که در مسابقات بین‌المللی اخیر از رویارویی با حریفی از رژیم‌صهیونیستی امتناع کرده بود و پس از آن با انتشار تصویری از کودکان یمن، فلسطین و سوریه اعلام کرده بود نمی‌تواند نسبت به اشک‌های آن‌ها بی‌تفاوت باشد، ظهر دیروز به همراه خانواده خود با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد و مورد تقدیر ایشان قرار گرفت.
متن این گفت‌وگوی کوتاه به شرح زیر است:
معظم‌له: خب رفتید تیم ملی؟
غلامی: بله، لطف شما بود، ممنونم.
معظم‌له: الحمدلله. خدا ان‌شاءالله شما‌ها را حفظ کند. خدا ان‌شاءالله شما‌ها را برای اسلام، برای این کشور نگه دارد. ایشان پدرتان هستند؟ خانم هم مادرتان هستند. خدا ان‌شاءالله به شما [پدر و مادر]ببخشد این جوان را. ان‌شاءالله که مایه چشم‌روشنی شما باشد در دنیا و آخرت.
غلامی: می‌خواهم مدالم را تقدیم کنم خدمتتان.
معظم‌له: به به! خیلی خوب. خیلی خوشحال شدم آقای غلامی، آقای آرینِ گل. خوشحالیم که بحمدالله شما‌ها را داریم. برای آینده کشور شما‌ها سرمایه‌اید؛ این سرمایه را نگه دارید.
غلامی: خیلی ممنون شرمنده می‌کنید.
معظم‌له: این [مدال]را من از شما قبول می‌کنم و به شما برمی‌گردانم؛ این را دلم می‌خواهد نگه دارید شما و داشته باشید.

دیدار با حضرت آقا بهترین روز زندگی من بود
آرین غلامی در گفت: وگو با خبرنگار «جوان‌آنلاین» درباره دیدارش با رهبر انقلاب گفت: «دیشب از بیت با پدرم تماس گرفتند و برای دیدار با رهبر انقلاب دعوت مان کردند. باورم نمی‌شد که قرار است به دیدار حضرت آقا برویم. تا صبح به این موضوع فکر می‌کردم. هیچ تصوری از این موضوع نداشتیم. شب عجیبی را سپری کردم. پدر و مادر هم حال من را داشتند، تا اینکه امروز ظهر با خانواده محضر آقا رسیدیم. شاید کل دیدار پنج دقیقه طول نکشید، اما برای من ساعت‌ها طول کشید.»
وی در ادامه گفت: «در این جلسه سردار سلیمانی و تعدادی از نظامیان هم حضور داشتند، اما حضرت آقا در همان چند دقیقه که با من صحبت کردند از من به خاطر عدم رویارویی‌ام با ورزشکار رژیم صهیونیستی تشکر کردند. حضرت آقا از حضورم و مشکلاتی که درتیم ملی داشتم، صحبت کردند و فرمودند: ان‌شاءالله مشکلات حل خواهد شد. در کل حس عجیبی داشتم و احساسم غیر قابل توصیف است. اصلاً تصور نمی‌کردم روزی رهبر کشورم را از نزدیک ببینم. همه چیز ساده و خوب برگزار شد. تا به امروز چنین حسی نداشتم و تصور نمی‌کنم این دیدار این‌قدر لذت‌بخش باشد. امروز به خاطر دیدار با حضرت آقا بهترین روز زندگی‌ام بود.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
آفرین براین پسر وصدآفرین برپدر ومادری که این پسر را تربیت کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
خدا این سرمایه ها را حفظ کند برای اسلام برای کشور.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار