کد خبر: 937085
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
نخستین همایش پیاده روی بانوان روز چهارشنبه به مناسبت هفته وحدت با حضور مسئولان محلی در مشکین دشت فردیس برگزار شد.

در این همایش حدود دو هزار نفر بانوان شرکت کنندگان از سالن ورزشی شهید قدوسی تا پارک گل نرگس مشکین دشت را به مسافت چهار کیلومتر پیاده روی کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در این همایش گفت: این همایش در راستای توسعه ایجاد انگیزه علاقمندان به ورزش همگانی و بالا بردن شور و نشاط اجتماعی است.

داود عزیزی افزود: زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه، نقش به سزایی در بسیاری از تحولات و تحرکات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور بانوان در تمامی عرصه های ورزشی نشان دهنده ظرفیت خوب این شهرستان در حوزه ورزش است.

وی گفت: با توجه به جایگاه و نقش اثرگذار بانوان در جامعه، سلامتی این قشر عظیم، می‌تواند در نهایت سلامت خانواده و جامعه را تضمین کند.

رییس ورزش همگانی شهرستان فردیس نیز گفت: همایش پیاده روی بانوان برای اولین بار در استان البرز در شهرستان فردیس برگزار شد.

یوسف فتح آبادی افزود: این ششمین همایش پیاده روی از سوی هیات ورزش همگانی این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ارتقاء سلامت و نشاط بانوان با استفاده از ظرفیت هیئت ورزش همگانی در اولویت برنامه ها قرار دارد برگزاری اینگونه برنامه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط و سلامت جامعه وبه ویژه بانوان موثر است.

وی افزود: در این همایش دهمین ایستگاه ورزش صبحگاهی در مشکین دشت افتتاح شد که با استقبال چشمگیر بانوان همراه بود.

 

توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی عمومی مختص بانوان

 

شهردار مشکین دشت فردیس نیز در این همایش گفت: یکی از وظایف شهرداری آماده سازی زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان در مجامع ورزشی و رویدادهای مختلف فرهنگی اجتماعی است.

سید جعفر موسوی افزود: توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی عمومی مختص بانوان از جمله مهمترین برنامه‌های شهرداری در این زمینه است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به ورزش همگانی بانوان با توجه به نقش تربیتی آنان در جامعه نتیجه این امر را موفقیت در ورزش قهرمانی آنان در عرصه های داخلی و جهانی دانست.

در پایان این مراسم به 15 نفر شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزدوچرخه و لوازم و البسه ورزشی اهدا شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار