کد خبر: 927495
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد:
جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از ۸۰۰ برنامه در قالب ۷۰ موضوع توسط سپاه روح‌الله، نواحی مقاومت و پایگاه های بسیج طی هفته دفاع مقدس در استان اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بیش از ۸۰۰ برنامه در قالب ۷۰ موضوع توسط سپاه روح‌الله، نواحی مقاومت و پایگاه های بسیج طی هفته دفاع مقدس در استان اجرا می‌شود.

محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در آستانه هفته دفاع مقدس در نشست با خبرنگاران در اراک اظهار داشت: طی هفته دفاع مقدس بیش از ۸۰۰ برنامه در قالب ۷۰موضوع با شعار « ما توانسته ایم » توسط سپاه روح الله استان مرکزی و پایگاه های بسیج و نواحی مقاومت در استان مرکزی اجرا می شود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به روز شمار هفته دفاع مقدس افزود: علاوه بر برنامه‌هایی که در روزشمار تعریف شده، برنامه های متنوعی نیز در استان شامل برگزاری نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس تحت عنوان مقاومت عاشورایی با بیش از ۵۰ غرفه با موضوع های مختلف مرتبط به دفاع مقدس، و همچنین محرومیت‌ زدایی، مردم یاری، عفاف و حجاب، روشنگری، آسیب های اجتماعی، پیشرفت های صنعتی و دفاعی، اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی و کارآفرینی و... در دستور کار است.

گلشن زاده ادامه داد: همچنین مسابقات تیراندازی اهداف پروازی، مسابقه قدرتی تیراندازی تفنگ بادی، مسابقات موتور کراس در بزرگترین پیست موتور کراس ایران در دهکده مقاومت واقع در پنج کیلومتری جاده اراک به خمین، رقابت ۲۰ تیم از بسیجیان گردان های امام حسین و... از جمله دیگر برنامه ها به شمار می رود.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: همچنین عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهدای والامقام، بازسازی عملیات عاشورای ۲ با ساخت ماکت شنی و تشریح آن توسط رزمندگان دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح در مرکز استان از برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرایی می شود.

وی عنوان کرد: محور این برنامه ها تبیین نقش مردم با پیروی از ولایت فقیه در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، توجه به دستاوردهای عظیم انقلاب با نگاه خودباورانه در بخش‌های مختلف علم، فرهنگ، سیاست و تعبیر آن در بیداری اسلامی، الگوگیری از دوران دفاع مقدس در مقابله با تهدیدها و تحریم های دشمن، تبیین نقش اصناف و پشتیبانی مردم در دوران دفاع مقدس، تبیین نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس و تجلیل از زنان ایثارگر و انقلابی، حفظ و صیانت از نهاد خانواده و از این قبیل است.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار