کد خبر: 927091
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲
در فاصله یک روز مانده به دیدار سرنوشت ساز دو تیم استقلال و السد، سرمربی آبی پوشان هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب دروازه‌بان تیمش نگرفته است.
 
 

جوان آنلاین: وینفرد شفر به سنگین ترین آزمون خود در استقلال رسیده است. آزمونی که اگر از آن سربلند بیرون آید چه بسا اعتماد ابدی هواداران را به خود جلب کند و چنانچه موفق از این چالش بیرون نیاید، ممکن است به ختم روزهای خوش در استقلال نزدیک شود. شفر با تیمش بازی رفت را به السد باخت و حالا برای دیدار برگشت آماده می شود. دیداری که شاید هواداران استقلال هم نسبت به موفقیت در آن چندان امید زیادی نداشته باشند.

شفر تا یک روز پیش از این بازی تا حدود زیادی ترکیب اولیه تیمش را شناخته و شاید تنها در مواردی تردید داشته باشد که آن هم تا ساعاتی قبل از مسابقه و با مشورتی که با مشاوران و دستیارانش دارد به نتیجه نهایی خواهد رسید. اما بزرگترین چالش پیش روی شفر برای انتخاب ترکیب اولیه، انتخاب دروازه بان است.

شفر از دو دروازه‌بان قابل اعتماد در تیمش سود می‌برد. یکی با تجربه‌ تر و دیگری جوان تر و انرژیک تر. انتخاب یکی از بین حسینی و رحمتی شاید سخت ترین تصمیمی باشد که شفر قبل از بازی با السد باید اتخاذ کند.

اگر روزهای زیادی از دیدار رفت دو تیم نگذشته بود شفر کار راحت تری برای تصمیم گیری داشت و به راحتی حسینی را جانشین رحمتی می کرد. اما گذشت بیست و یک روز از آن شب کابوس وار و بازگشت روحیه به آبی پوشان، پس از فراموشی کابوس بازی رفت، تصمیم را برای شفر سخت تر کرده است. 

مهدی رحمتی دروازه بان با تجربه تری است که شاید اشتباهات بازی رفت باعث شود انگیزه‌های او دو چندان شود و جمع شدن دو فاکتور انگیزه و تجربه می‌تواند ضریب اطمینان در آخرین سنگر این تیم را بالا ببرد. 

سید حسین حسینی دروازه‌بان جوان و ملی پوشی است که برای اثبات شایستگی‌هایش در تیم ملی نیاز به چنین میادینی دارد و شاید اگر نیمکت نشینی‌های او در تیم باشگاهی‌اش زیاد شود جایگاهش در تیم ملی را هم از دست بدهد. حسینی هم برای این دیدار کوهی از انگیزه است و با استفاده از نیروی جوانی می تواند نگهبان خوبی از آخرین سنگر آبی ها باشد.

انتخاب یکی از بین این دو سخت ترین کار شفر برای معرفی ترکیب اصلی تیمش است و شاید سخت ترین تصمیم شفر، آخرین تصمیم او قبل از بازی باشد. 

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار