کد خبر: 927090
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
دو عضو تیم کاراته ایران با برتری مقابل رقبای خود در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز ششمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی دست پیدا کردند.
 
مهدیزاده و پورشیب به نشان برنز دست پیدا کردند

جوان آنلاین: در ادامه این مسابقات که با حضور ۷۶۳ کاراته کا از ۷۲ کشور به میزبانی آلمان در برلین جریان دارد، امیر مهدیزاده در دیدار رده بندی وزن ۶۰- کیلوگرم با نتیجه ۵ بر صفر «دارخان اسدیلوف» از قزاقستان را شکست داد و بر سکوی سوم قرار گرفت. 

وی جمعه ۲۳ شهریورماه در نخستین روز از این رقابتها با برتری مقابل «ساموئل مارکزه» از ایتالیا، «جوانی مارتینز» از ونزوئلا، «دانیلو گروسو» از ایتالیا و شکست برابر «یوگو کوزاکی» از ژاپن به دیدار رده بندی راه یافته بود. 

همچنین ذبیح الله پورشیب در دیدار رده بندی وزن ۸۴- کیلوگرم «اوگور آکتاش» از ترکیه را ۲ بر یک از پیش برداشت و به گردن آویز برنز دست پیدا کرد. وی شنبه در روز دوم این رقابتها «ایلیاگرانوسوف» از روسیه، «میگوئل آمارگاس» از آرژانتین، «کنجی گریلون» از فرانسه و مهدی خدابخش از کشورمان را شکست داده و در نیمه نهایی برابر «دانیار یولداشف» از قزاقستان بازنده شد و به دیدار رده بندی رسید.

سجاد گنج زاده نماینده دیگر کشورمان برای کسب مدال طلا باید در مبارزه نهایی وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف نماینده گرجستان برود. 

 نگین باقری، مجید حسن نیا، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری، طراوت خاکسار و مهدی خدابخش هم با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شده بودند. 

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار