کد خبر: 926793
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری:
واقعه عاشورا گذشته است اما آتش عشق ثارالله هر روز در سینه شیعیان و محبانش شعله‌ورتر می‌شود و ندای جان‌هایشان «بأبی أنت و أمی و أهلی و مالی» است که سرتاسر عالم را برداشته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : شهدا از دامان همین مادران، حسینی تربیت‌ شده‌اند، مادرانی که با ذکر نام امام و گریه بر اباعبدالله فرزندانشان را تغذیه و رشد معنوی داده و تربیت کردند و در نهایت فرزندانشان در راه خدا خالصانه جنگیدند و جان خود را با بهشت جاودان الهی معامله کردند.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی گفت : با وجود آن‌که چهارده قرن از واقعه عاشورا گذشته است اما آتش عشق ثارالله هر روز در سینه شیعیان و محبانش شعله‌ورتر می‌شود و ندای جان‌هایشان «بأبی أنت و أمی و أهلی و مالی» است که سرتاسر عالم را برداشته است.

وی اذعان نمود : در ایام ماه محرم‌الحرام روزی به‌ عنوان مجمع جهانی شیرخوارگان و به یاد حضرت علی‌اصغر(ع) نام‌گذاری شده که در بیش از 5 هزار نقطه کشور و همچنین 41 کشور مختلف دنیا این همایش رابرگزارمی کنند.

وی افزود: برگزاری مراسم شیرخواره امام حسین(ع) پیام‌های متعددی برای ما دارد، مادرانی که فرزندان خود را در آغوش گرفته و با تربیت حسینی فرزندانشان سعی می‌کنند یاوران امام زمان(عج) را پرورش دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور پیکر دو شهید گمنام در این همایش تصریح کرد: شهدا از دامان همین مادران، حسینی تربیت‌شده‌اند، مادرانی که با ذکر نام امام حسین و گریه بر اباعبدالله فرزندانشان را تغذیه و رشد معنوی داده و تربیت کردند و در نهایت فرزندانشان در راه خدا خالصانه جنگیدند و جان خود را با بهشت جاودان الهی معامله کردند.

وی در ادامه بیان کرد: پیام دیگر این مراسم این است که در اوضاع فعلی کشور در هرگونه سختی دست از یاوری ولایت بر نخواهیم برداشت، همچنین ایثار این شهدای بزرگوار وظیفه سنگینی بر دوش ما نهاده است به‌ طوری‌ که وصیت بسیاری از آنان تکیه‌ بر عفت، حجاب و غیرت مردان و زنان ما دارد.

آیت‌الله مهدوی ادامه داد: کسی که منتظر صالح است باید خودش هم صالح باشد و اگر انتظار مصلح را در جامعه می‌کشیم باید خود ما هم مصلح این جامعه باشیم.

وی همچنین بیان کرد: همه ما باید همچون شهدای کربلا آماده و پا در رکاب ولی‌فقیه باشیم و در مقابل نفوذ دشمن ایستادگی و مبارزه کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌داند که پیام عاشورا، پیام اطمینان به رهبری، حمایت و دفاع از او تا پایان جان و همچنین پیام اصلاح خود، جامعه و انتظار فرج امام زمان است؛ زنان ما با چادرهای مشکی تداوم‌بخش نهضت عاشورا هستند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار