کد خبر: 926791
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: شرایط امروز شرایطی ویژه است و از همه مدیران؛ مسئولان و بخش خصوصی توقع می رود که با شرایط خاص و ویژه کار کنند و به دنبال این باشند که با استفاده از قوانین موجود و بهره گیری از حداکثر اختیارات خود بهترین خدمت را به مردم ارائه نمایند.

  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در کارگروه اشتغال استان که با حضور محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین ایشان و برخی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، اظهار کرد: همانگونه که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد توطئه های دشمنان بودیم می توانیم با دلسوزی و همسویی موجود در بین مدیران در جهت حل مشکلات و رفع بحران و خروج از شرایط تحمیل شده حرکت کنیم و اعتقاد دارم که از این شرایط هم سربلند بیرون خواهیم آمد و این شرایط تحمیلی می تواند سرآغاز مبارکی برای استقلال کشور و بهره برداری هرچه بیشتر از منابع انسانی و مادی باشد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه براساس آمار موجود شرایط امروز استان نسبت به سال قبل بهبود یافته است، افزود: استفاده از تسهیلات برای طرح های اشتغال زایی در روستاها وجوانان، جایگاه استان را در وضعیت بهتری قرارداده است و نرخ بیکاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲.۸ درصد کاهش یافته است.

مهرعلیزاده اصفهان را قطب فعالیت های صنعتی، معدنی، صنایع دستی و امکانات سیاحتی و توریستی خواند و افزود: دریایی از امکانات در این استان وجود دارد و باید شرایط را بگونه ای فراهم نماییم که از امکانات به نحو مطلوب استفاده شود و از محدودیت ها فرصت بسازیم و از فرصت ها استفاده مطلوب داشته باشیم.

محسن مهرعلیزاده تفویض اختیار به مدیران استانی را بسیار مهم خواند و افزود: با توجه به اینکه مدیران از شرایط و وضعیت استان ها آگاهی کامل دارند می توانند با برنامه ریزی دقیق در رفع مشکلات اقدام نمایند.

استانداراصفهان خاطر نشان کرد: شرایط امروز شرایطی ویژه است و از همه مدیران؛ مسئولان و بخش خصوصی توقع می رود که با شرایط خاص و ویژه کار کنند و به دنبال این باشند که با استفاده از قوانین موجود و بهره گیری از حداکثر اختیارات خود بهترین خدمت را به مردم ارائه نمایند و باید سازمان های ملی نیز با تفویض اختیار به مدیران استانی تلاش نمایند که اشتغال موجود حفظ شود.

استانداراصفهان به لزوم تهاتر بدهی های سازمان تامین اجتماعی و بیمارستان ها اشاره کرد و یادآور شد: بیمارستان‌ها هزینه درمان را از تأمین اجتماعی طلبکار هستند، از طرفی بیمارستان‌ها هر ماه باید هزینه بیمه پرسنل خود را به تأمین اجتماعی پرداخت کنند که باید مبالغ تهاتر شود.

مهرعلیزاده تاکید کرد: در شرایط جنگ اقتصادی فعلی دستگاه های ملی نیز باید با سرعت عمل زیاد و آنی، بدنبال حل مسائل و مشکلات باشند تا بتوانیم از این شرایط به نحو مطلوب عبور نماییم.

استانداراصفهان به اقدامات مطلوب دولت نیز اشاره کرد و افزود: باید در این خصوص انصاف رعایت شود و باید از آنچه که داریم بهترین استفاده را داشته باشیم و شرایط را آنگونه رقم زنیم که بتوانیم از همه امکانات به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر