کد خبر: 926762
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
فرمانده سپاه ناحیه بناب تاکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه بناب گفت: دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی را در برابر تمام تهدیدات دشمنان بیمه کرده است.

عمران دوستی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بناب با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، این هفته را دارای اهمیت و جایگاه خاصی عنوان کرد و اظهار داشت: امروز جهانیان از پنجره دفاع مقدس به این کشور نگاه می‌کنند.

وی با بیان اینکه از دفاع مقدس درس‌های زیادی آموختیم، تأکید کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل‌های آتی جامعه انتقال دهیم.

مسوول ستاد هفته بزرگداشت دفاع مقدس شهرستان بناب همچنین از دوران دفاع مقدس به عنوان یک دانشگاه و محل آموزش برای جوانان نام برد و خاطرنشان ساخت: دفاع مقدس علاوه بر درس اخلاق و جوانمردی در سایر حوزه‌های دیگر نیز دستاوردهای زیادی برای این کشور به ارمغان آورده است.

دوستی با تاکید بر ضرورت برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر مراسم در طول هفته دفاع مقدس اذعان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس  باید سال به سال بهتر و باشکوه‌تر برگزار شوند و در همین زمینه انتظار داریم تمام ادارات، نهادها و اصناف ضمن برگزاری مراسم این مناسبت در جهت اطلاع‌رسانی در سطح شهر نیز گام بردارند.

معاون فرماندار بناب نیز در این جلسه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از وظایف مهم مسوولان برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تبیین ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی و بازنگری رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

امیرعباس سلطانپور، سپس بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق تمام دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مطلوب برنامه‌های هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: امروز همه باید برای دفاع از نظام و انقلاب پای کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ جنگ‌های ایران هر بار قسمتی از اراضی کشور به دست دشمنان افتاد، ولی تنها در جنگ هشت ساله بود که به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن بیفتد.

معاون فرماندار بناب تصریح کرد: تمام دستگاه‌های دولتی و غیردولتی باید تلاش کنند تا برنامه‌های هفته دفاع مقدس به بهترین شکل برگزار شود تا عزت شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به خوبی حفظ شود.

سلطانپور تصریح کرد: امروز قدرت بازدارندگی را مرهون دفاع مقدس هستیم.

بنابراین گزارش، در ادامه جلسه مقرر شد در طول هفته دفاع مقدس برنامه دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا، دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا، اجرای یادمان شهدای گمنام نیز در طی این هفته در بناب مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر