کد خبر: 926591
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه اغلب متقاضیان تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی ، مهارت کافی در خصوص مقررات مربوط به تولید را ندارند، گفت: باید اطمینان حاصل شود که طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌ها در موعد مقرر آغاز و بازپرداخت تسهیلات نیز در سررسید انجام شود.

مجید خدابخش  در نشست بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی استان‌های شمال‌غرب کشور پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی را گامی ارزشمند توصیف کرد و  اظهار داشت: خوشبختانه اشکالات این طرح در حین اجرا بررسی و رفع می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال در مناطق روستایی وظیفه ماست، افزود: در کنار این باید به حفظ منابع بانک‌‌ها نیز توجه کنیم و نباید این تسهیلات موجب افزایش معوقات بانکی شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه اغلب متقاضیان این تسهیلات، مهارت کافی در خصوص مقررات مربوط به تولید را ندارند، گفت: باید اطمینان حاصل شود که طرح‌های معرفی‌شده به بانک‌ها در موعد مقرر آغاز و بازپرداخت تسهیلات نیز در سررسید انجام شود.

خدابخش تأکید کرد: مدیران مرتبط در این حوزه باید مشابه همان پیگیری که برای جذب تسهیلات می‌کنند برای بازپرداخت تسهیلات هم باید انجام دهند.

وی همچنین از مدیریت بانک سینا که با وجود شعب محدود، طرح‌های متعدد و متنوع اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی را بررسی می‌کنند قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر