کد خبر: 926584
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
سردار خرم در آغاز رزمایش رسول الله سپاه ولایت تبریز:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی خدمت مسئولان به مردم را بهترین حرکت در قاموس انقلاب خواند و اظهارداشت: حرکت در این مسیر از اهداف اصلی انقلاب است.

عابدین خرم در آغاز رزمایش سپاهیان محمد رسول الله2 سپاه ولایت تبریز، اظهار داشت: اگر همراهی و وحدت بین مردم و مسئولان باشد مطمئنا برکات الهی بر جامعه نازل خواهد شد چنانکه در دوران دفاع مقدس نمونه عینی آن را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: آنچه کشورمان را در دوران دفاع مقدس در برابر آن همه قدرت و تجهیزات و ... پیروز کرد حضور مردم از اقصا نقاط کشورمان و همراهی و ایثار آن ها بود و امروز نیز قطعا این مهم موجب تقویت نظام و قدرت انقلاب می شود.

خرم حرکت‌های جهادی و شبانه روزی بسیجیان را در نقاط محروم و کم برخوردار نمونه عینی از صحنه‌های دوران دفاع مقدس دانست و گفت: خدماتی که این گروه ها در عرصه‌های عمرانی، خدماتی، آموزشی، درمانی و ... ارائه می کنند در واقع جهاد و تلاش در پشیبانی از مردمی است که به خاطر انقلاب ایستادند و ناممکن ها را ممکن کردند.

فرمانده سپاه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با حرکت جهادی و انقلابی ناممکن‌ها ممکن خواهد شد و این موضوع مهم را جهادگران مسیر حرکت خود قرار دادند و فعالیت می کنند.

سردار خرم از مسئولان خواست در کنار مردم بوده و با همراهی آنها مشکلات را احصا و برطرف کنند.

رزمایش سپاهیان رسول الله2 سپاه ولایت تبریز عصر روز گذشته با حضور مسئولان آذربایجان شرقی و کلان شهر تبریز در منطقه شمس آباد در قالب خدمات رسانی و میز خدمت آغاز شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها