کد خبر: 926358
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
تیم ملی فوتبال اسپانیا قرار است به مصاف کرواسی قدرتمند برود و در آستانه این بازی روزنامه مارکا تحلیلی دارد از نقاط ضعف تیم لوئیز انریکه که به تازگی هدایت اسپانیا را به عهده گرفته است.
 
۳ نقطه ضعف اسپانیای لوئیز انریکه در آستانه بازی با کرواسی

جوان آنلاین: تیم ملی فوتبال اسپانیا امشب در چارچوب بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا میزبان کرواسی است و در آستانه این بازی روزنامه اسپانیایی مارکا در مطلبی تحلیلی اشاره به بخش‌هایی داشته که این تیم در آن‌ها نیاز به تقویت دارد.

۱- توان تهاجمی و گل زدن بیشتر

تیم ملی اسپانیایی که لوئیز انریکه ساخته در بازی‌ها به اندازه کافی حمله می‌کند، اما از تعداد زیادی حمله و شوت به سمت دروازه تعداد خیلی کمی گل می‌شوند و اگر این تیم بخواهد موفق باشد باید بلد باشد از کمترین موقعیت بیشترین استفاده را ببرد. گاهی در برخی بازی‌ها شرایط طوری است که موقعیت زیادی به دست نمی‌آید و در نتیجه اگر این تیم بتواند موقعیت‌های کمش را به گل تبدیل کند موفق خواهد بود.

۲- عقب‌نشینی در دقایق پایانی

در آخرین دیدار این تیم هم مشاهده شد که وقتی تیم از حریف جلو بود و بازی به دقایق پایانی رسیده بود عقب‌نشینی کرده بود و این عقب‌نشینی می‌تواند خطرناک باشد، همان‌طور که بارها دخئا دروازه تیم را نجات داد و حتی توپ دنی ولبک که از خط دروازه رد شده بود هم مردود اعلام شد. اسپانیا نباید در بازی با کرواسی به حریف اجازه دهد بیش از اندازه به دروازه‌اش نزدیک شود.

۳- ناتوانی در دوئل‌های هوایی و بازی روی هوا

در بازی‌های گذشته هم دیده شد که هر بار توپی از روی نقطه کرنر روی دروازه اسپانیا ارسال می‌شد یا حتی بیشتر اوقاتی که دروازه‌بان‌ها با ضربات بلند بازی را آغاز می‌کردند این اسپانیا بود که در دوئل‌های هوایی شکست می‌خورد و توپ معمولا به حریف می‌رسید. بازی هوایی یکی از استراتژی‌هایی است که برای تیم‌های بزرگ بسیار مهم است و مطمئنا لاروخا هم باید بیشتر روی آن تمرکز کند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار