کد خبر: 925149
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
مرد مسافربر که به اتهام تعرض به زنان مسافر بازداشت شده است با درخواست اعدام از طرف یکی از قربانیان حادثه مواجه شد. چند شاکی به علت حفظ آبروی خانوادگی‌شان از حضور در دادگاه و دفاع از حق قانونی‌شان امتناع کردند.
به گزارش خبرنگار ما، اوایل فروردین‌ماه امسال، زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس از راننده خودروی پراید به اتهام آزار و سرقت شکایت کرد و گفت: «چند ماه قبل ازدواج کرده بودم و کارمند یک شرکت خصوصی هستم. روز گذشته از محل کار به خانه برمی‌گشتم که در حاشیه اتوبان آزادگان سوار پراید یک مرد جوان شدم. راننده کمی از مسیر را رفت، اما ناگهان تغییر مسیر داد. اعتراض کردم، اما او بدون توجه به التماس‌هایم، محل خلوتی ایستاد و بعد از قفل کردن در‌های خودرو... راننده بعد از آن همه پول و طلا‌هایی که همراه داشتم را سرقت کرد و بعد از آن در حاشیه خلوتی از تهران مرا از ماشین به بیرون پرتاب کرد و رفت.»
شاکی در حالیکه به شدت می‌لرزید ادامه داد: «در آن لحظه ترسیده بودم و در وسط خیابان نمی‌دانستم چکار کنم. مجبور شدم به یکی از خودرو‌های عبوری اعتماد کنم و از او کمک بخواهم. فقط لحظه‌ای که راننده پراید مرا از ماشین بیرون انداخت، توانستم شماره پلاک خودروی‌اش را به ذهنم بسپارم.»
با ثبت اظهارات زن جوان، از طریق شماره پلاکی که وی در اختیار مأموران قرار داده بود آن‌ها توانستند صاحب پراید به نام سیاوش ۳۳‌ساله را شناسایی و بازداشت کنند، اما مرد جوان در بازجویی‌ها مدعی شد بی‌گناه است. در حالیکه تحقیقات در این زمینه ادامه داشت، دو شکایت مشابه دیگر به پلیس رسید که راننده پراید توانسته بود دو زن مسافر را در ماجرا‌های جداگانه بعد از اذیت و آزار، اموال آن‌ها را نیز سرقت کند.
با توجه به انکار‌های متهم، دو شاکی به پلیس آگاهی احضار شدند و در مواجهه حضوری سیاوش را شناسایی کردند.
به این ترتیب وقتی تعداد شاکیان به سه نفر رسید پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
صبح دیروز متهم مقابل هیئت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی تولیت پشت در‌های بسته به صورت غیرعلنی محاکمه شد. ابتدای جلسه وکیل مدافع دو نفر از شاکیان اعلام گذشت کردند و گفتند موکل آن‌ها به خاطر آبرویشان حاضر به ادامه پیگیری پرونده نیستند. در ادامه دیگر شاکی پرونده نیز در جایگاه قرار گرفت و در حالیکه به شدت اشک می‌ریخت، گفت: «این حادثه تأثیر بدی در روحیه‌ام گذاشته است و زندگی‌ام در آستانه فروپاشی است. از نظر روانی هم آرام و قرار ندارم. به همین خاطر برای متهم اشد مجازات می‌خواهم.»
سپس سیاوش به اتهام تعرض، آدم‌ربایی و سرقت در دفاع از خود گفت: «وقتی شاکیان به عنوان مسافر سوار خودرو‌ام شدند قصد آزار آن‌ها را نداشتم، اما بین راه شیطان مرا وسوسه کرد. از نظر مالی هم وضع خوبی دارم و نیازی به سرقت اموال شاکیان نداشتم.»
در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار