کد خبر: 925145
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
ابهامات قرارداد کرش با وجود بازگشت او به ایران نه تنها حل نشده، بلکه بیشتر هم شده است. مرد پرتغالی نیمکت تیم ملی در حالی این روز‌ها در نخستین اردوی تدارکاتی این تیم برای حضور در جام ملت‌ها حاضر می‌شود که برعکس همیشه، لباس ورزشی بر تن ندارد و، چون تماشاگران با لباس شخصی می‌آید و به تماشای تمرین ملی‌پوشان می‌نشیند و به همان شکل هم می‌رود.
با صحبت‌هایی که کرش در نخستین مصاحبه تلویزیونی خود بعد از بازگشت مجدد به ایران انجام داد و تأکیدی که روی همدلی برای موفقیت داشت، به نظر می‌رسید داستان نیمه‌تمام او با فدراسیون برای انداختن امضا پای قرارداد به اتمام رسیده، اما حضور تماشاگرگونه کرش در تمرینات این روز‌های تیم ملی نگرانی‌هایی را به وجود آورده که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت و این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده عدم تفاهم کرش با تاج باشد. تماشای تمرینات تیم ملی در سکوت محض و بی‌هیچ دخالت تاکتیکی در روند کار بازیکنان این شبهه را ایجاد کرده که کرش هنوز به طور رسمی کار خود را به عنوان سرمربی تیم ملی آغاز نکرده و قصدی هم ندارد تا نهایی شدن کار، گرمکن و شلوار بپوشد و به میدان برود. البته طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید، وقتی کرش در تمرینات تیم ملی حاضر می‌شود یعنی قراردادش امضا شده، اما اخباری که از گوشه و کنار به گوش می‌رسد این ادعا را رد می‌کند. ورزش سه در این رابطه می‌نویسد: «طالقانی در حالی ادعا می‌کند قرارداد کرش امضا شده که یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال به صراحت عنوان کرده که هنوز قرارداد فدراسیون فوتبال با کرش امضا نشده و زمان دقیق عقد قرارداد هم مشخص نیست. بر همین اساس است که کارلوس کرش در تمرینات تیم ملی با لباس شخصی حاضر می‌شود.»
این در حالی است که تیم ملی ۱۸ شهریور برای بازی با ازبکستان باید راهی تاشکند شود و هنوز مشخص نیست آیا کرش در آن بازی روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند یا با بهانه‌ای از این سفر سرباز می‌زند، درست مثل آن روزی که به بهانه اینکه بعد از جام جهانی و در جام ملت‌های آسیا سرمربی ایران نخواهد بود در مراسم قرعه‌کشی این بازی‌ها شرکت نکرد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار