کد خبر: 925102
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اجراي طرح پاکسازي معابر و بزرگراه هاي شهر تهران از لوث معتادان متجاهر و مواد فروشان، گفت: در اين طرح که در شبانه روز گذشته به اجرا در آمد 144 معتاد متجاهر جمع آوري و 59 خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: در پی پاسخگوئی به مطالبات شهروندان تهراني مبني بر برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و پاکسازي محلات از حضور و تجمع معتادان متجاهر، ماموران اين پليس با هماهنگي مقام محترم قضايي به پاکسازي مناطق آلوده، معابر و حاشيه بزرگراه هاي تهران از لوث معتادان متجاهر پرداختند.

وي بیان داشت: پاکسازي محيط هاي تفريحي و حاشيه بزرگراه هاي پايتخت از اولويت هاي اين طرح است که با بهره گيري از ظرفيت هاي پليس هاي تخصصي اجرا مي شود.

اين مقام انتظامي گفت: در طرح شب گذشته که در مناطق خاوران، فرحزاد، کن، مولوي، راه آهن شوش، نظام آباد، خاک سفيد، آيت الله سعيدي و ميدان امام حسين به اجرا درآمد 144 نفر از معتادان متجاهر جمع آوري شدند.

وي بيان داشت: در اجراي طرح 59 خرده فروش نيز دستگير و از آنان بيش از 5 کيلوگرم انوع مواد مخدر سنتي و صنعتي کشف شد.

 

**

باید از ظرفیت عظیم رسانه ها بهره برداری کرد

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در چهارمین کمیسیون اصلاع رسانی با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی سریع و دقیق بیان داشت: باید از ظرفیت عظیم رسانه ها در راستای پیشبرد اهداف سازمان بهره برداری کرد.

 

به گزارش خبرنگار ما، سردار "حمید هداوند"  با تاکید بر اهمیت و لزوم انجام اطلاع رسانی سریع، دقیق و هدفمند، بیان داشت: امروز در عصر ارتباطات و رسانه ها هستیم و لازم است که با بهره گیری از ظرفیت عظیم رسانه ها از این مهم به نحو مطلوب در راستای پیشبرد اهداف مجموعه پلیس بهره برداری نمائیم.

وی افزود: بدون شک با استفاده از ظرفیت و قابلیت رسانه ها می توان جوامع هدف خود را با آسیب ها و معضلات اجتماعی آگاه و آنان را از خطرات و عوارض ناگوار آن بر حذر داشت.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان داشت: بهره گیری از رسانه ها از جمله رسانه صدا و سیما ما را می تواند در رسیدن به اهدافمان  یاری کند از این رو باید از این ظرفیت و قابلیت بزرگ به نحو احسن استفاده کرد.

سردار هداوند گفت: لازم است پلیس های تخصصی در مصاحبه های خود همواره اقتدار و عزت و مردم داری پلیس را نشان و اعلام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه رعایت اصول حفاظتی در موضوع اطلاع رسانی بسیار لازم و ضروری است و همواره باید مد نظر قرار بگیرد، عنوان داشت: نباید در مصاحبه ها شگردهای پلیسی لو برود و نباید بگونه ای سخن و مطلبی از ما نشر شود که برای سامان، هزینه بردار باشد.

**

کشف 70کيلو گرم هروئين در جنوب پایتخت

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت از دستگيري 4 قاچاقچي مواد مخدر در محدوده جنوب پايتخت خبر داد و گفت: در اين عمليات 70 کيلو گرم هروئين کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: در شکايت های مردمي مبني بر فعاليت مجرمانه چند تن از قاچاقچيان مواد مخدر در محدوده جنوب پايتخت، پرونده اي در اين رابطه تشکيل و رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.

وي در ادامه بیان داشت: در تحقیقات انجام شده مخفيگاه متهمان در محدوده ورامين شناسایی و مشخص شد یکی از مجرمان با سابقه ضمن راه اندازي باند توزيع مواد مخدر در زمينه قاچاق مواد مخدر فعاليت گسترده اي دارد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضائی، تيمي از ماموران این پلیس به مخفيگاه مجرم سابقه دار اعزام و پس از مدتی مراقبت موفق شدند در يک عمليات هماهنگ و منسجم متهم اصلی پرونده و 3 همدستش را دستگير کنند.

سرهنگ بخشنده با اشاره به اینکه از مخفيگاه متهمان، 70 کيلوگرم هروئين کشف شد، افزود: در این رابطه 4 دستگاه خودرو سواري آنان نيز توقيف شد

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر پايتخت، در پايان ضمن اشاره به اين مطلب که پيگيري پليس در خصوص کشف و شناسايي ديگر همدستان متهمان همچنان ادامه دارد، گفت: با اعترافات متهمان به جرایم خود و کشف مواد مخدر مذکور، پرونده تکميل و در اختيار مقام قضائي قرار گرفت.#

**

کشف 200 عدد سکه بهار آزادي از دلال سکه

یگان امداد پلیس پایتخت از کشف 200 عدد سکه تمام بهار آزادي از دلال سکه و ارز توسط ماموران این یگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما سردار " مسعود مصدق " در توضیح این خبر، گفت: در اجراي طرح جمع آوري و مبارزه با دلالان سکه و ارز غير مجاز، مأموران گردان قمر بني هاشم (ع) هنگام گشت زنی در سبزه ميدان واقع در بازار تهران به فردي مشکوک و برای بررسی موضوع به وی نزدیک شدند.

وی با اشاره به اینکه متهم به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد، بیان داشت: متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و پس از بازجویی اولیه، به دلالي و خريد و فروش ارز و سکه غيرقانوني اعتراف کرد.

سردار مصدق افزود: در بازديد بدني از متهم، 200 عدد سکه تمام بهار آزادي به همراه یک دستگاه کارتخوان کشف شد که متهم به مرجع مربوط برای سیر مراحل قانونی تحویل شد.

 

**

موبایل قاب حرفه ای با حضور به موقع پلیس دستگیر شد

فرمانده قرارگاه نبي اکرم (ص) يگان امداد فاتب از دستگيري یک موبایل قاپ حرفه ای و کشف پنج دستگاه گوشی همراه، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "زاده دشت"گفت: ماموران این یگان هنگام گشت زنی در محدوده خیابان فلسطین متوجه استمداد خواستن یکی از شهروندان مبنی بر دستگیری موبایل قاپ شدند.

وی گفت: متهم که با یک دستگاه موتورسیکلت با سرعت بالایی در حال فرار بود، گشت انتظامی به تعقیب وی پرداخته و پس از دقایقی تعقیب و گریز، متهم را دستگیر و تحت بازرسی بدنی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهم تعداد پنج دستگاه گوشی همراه کشف شد، افزود: شاکی در اظهارات خود به ماموران گفت که در حال مکالمه با تلفن همراهم بودم که ناگهان سارق به من حمله و در یک چشم به هم زدن گوشی ام را سرقت کرد.

فرمانده قرارگاه نبي اکرم ضمن هشدار به شهروندان در خصوص استفاده از تلفن همراه هنگام تردد در خيابان و معابر عمومي، افزود: سارقان موتورسوار معمولا از پشت سر و در هنگام مکالمه مالباخته با تلفن همراه و درست در زماني که حواس سوژه پرت شده است، وارد عمل شده و اقدام به سرقت مي کنند، پس با رعايت نکات ساده ايمني – مراقبتي، اين امکان را از آنها بگيريم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار