کد خبر: 924964
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر برخورد قانونی با هنجارشکنانی که در خودرو‌ها حجاب را رعایت نمی‌کنند، گفت: در صورتی که خودرو‌های خاطی تذکر قبلی در این مورد گرفته باشند وسیله نقلیه آن‌ها توقیف خواهد شد.
به گزارش خبرنگار ما، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم نشست فصلی فرماندهان انتظامی استان‌ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت بالاترین سرمایه برای مردم ماست و ما به دنبال آن هستیم که این امنیت را هر روز ارتقا دهیم، گفت: فرزندان این ملت آماده خدمت‌رسانی با روحیه بالا و مجاهدانه هستند البته باید دولت و دیگر سازمان‌ها از نیروی انتظامی برای ارتقای توان عملیاتی حمایت کنند.
سردار اشتری درباره تمهیدات نیروی انتظامی در آستانه ماه‌محرم هم گفت: نیروی انتظامی در این ماه عزیز که تکایا و حسینیه‌ها و مساجد قرار است مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برپا کنند در کنار مردم و عزاداران خواهد بود و وظیفه ما حفظ آرامش در عزاداری‌هاست.
فرمانده ناجا در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به جمع‌آوری اراذل و اوباش در همه شهر‌های کشور گفت: طرح جمع‌آوری اراذل و اوباش در همه استان‌ها اجرا می‌شود و اگر مردم افرادی را مشاهده می‌کنند که رفتار‌های اوباشگرانه دارند و ایجاد مزاحمت می‌کنند به سامانه‌۱۱۰ اطلاع دهند و مأموران ما نیز با کسانی که مخل نظم و امنیت هستند با شدت و اقتدار برخورد می‌کنند.
سردار اشتری درباره هتک حرمت به مأمور نیروی انتظامی نیز گفت: ما هیچ‌گونه بی‌احترامی به مأموران نیروی انتظامی را برنمی‌تابیم و با شدت براساس قانون با کسانی که با مأموران ما درگیر می‌شوند برخورد می‌کنیم. نمونه آن نیز اخیراً در هتک حرمتی که به نیروی مأمور انتظامی در شیراز بود را شاهد بودیم و این فرد به سرعت شناسایی، دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شد.
فرمانده ناجا ادامه داد: از مردم نیز به دلیل حمایت از مأموران نیروی انتظامی تشکر می‌کنم این امر باعث دلگرمی همکاران ماست که شبانه روز در حال خدمت هستند و همانطور که گفتم اگر یک بی‌عقلی حرکتی را انجام دهد ناجا با آن برخورد می‌کند و در سریع‌ترین زمان ممکن فرد خاطی را به قوه قضائیه تحویل می‌دهد.
وی همچنین در خصوص برخورد با خودرو‌هایی که سرنشینان آن حجاب را رعایت نمی‌کنند، گفت: نیروی انتظامی وظیفه دارد با هرگونه هنجارشکنی برخورد جدی کند و با خاطیانی که در خودروهایشان حجاب را رعایت نمی‌کنند، برخورد می‌کنیم و در صورت تذکر قبلی حتی وسیله نقلیه آن‌ها توقیف خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی به برگزاری جلسات در شورای امنیت کشور اشاره و تصریح کرد: بررسی حوادث از دی‌سال گذشته تاکنون نشان می‌دهد در این مدت نیروی انتظامی بار مضاعفی متحمل شده است به طوری که بخش عمده توان و ظرفیت خود را معطوف به این حوادث کرده‌ایم.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
سلام
واقعا اگر یک دور در تهران و خیابانهایش بزنید بالاخص خیابان های دور از مرکز شهر می بینید که چقدر چهره ها متفاوت شده اند باید این باور را قبول داشته باشیم که در یک کشوری هستیم که پوشش برای مرد و زن پوشش خاصی است چرا هنجار شکنی می کنیم بنظر من پلیس باید اشد جریمه های سنگین را برای این ماشین ها بکار ببرد شما بعدازظهر ها یک سر به تهرانپارس بزنید عمق فاجعه را در می یابید تمامی محله ها دیگر حجاب معنا ندارد و در منطقه های قدیمی و اصیل نشین تهران پارس عده زیادی زجر می کشند از ریحت و قیافه این تازه به دوران رسیده ها تازه جالب است که خانواده های آنان نیز خجالت زده از حرکت فرزندان یا زن و شوهران آنان هستند
به کجا رسیدیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار