کد خبر: 924469
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل به 11 پروژه مجموعه شورابیل با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 200 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: این پروژه ها شامل پارک صخره‌ای، زیپ لاین، فاز دو پارک باغ بهشت، پارک قدیم، ساحل‌سازی، پارکینگ صفویه، دیوارکشی دانشگاه محقق اردبیلی، پارک بزرگ، پارک دانشجو، سیستم صوتی فاز اول، سیستم روشنایی و ماشین شارژی در مجموعه تفریحی – گردشگری شورابیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها که در آمفی‌تئاتر روباز جدید شورابیل به نام غدیر به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: در فصل کاری شهرداری اردبیل با تمام توان اجرای پروژه‌های عمران شهری را در دستور کار قرار داد به طوری که در این ایام پرخیر و برکت شاهد بهره‌برداری از برخی از این پروژه‌ها هستیم تا هموطنان از آن بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 94 در مجموعه گردشگری شورابیل پروژه‌های متعددی در حال اجراست که در قالب این پروژه‌ها اعم از بزرگترین پیست پیاده‌روی کشور در این مجموعه، توسعه فضای سبز و ایجاد امکانات تفریحی متنوع سعی کردیم تا شورابیل را به عنوان یکی از عناصر ارزشمند شهری متحول کنیم.

لطف‌اللهیان توجه جدی به این عنصر باارزش را با عملیاتی کردن پروژه‌های اولویت‌دار یادآور شد و خاطرنشان کرد: شهرداری در کنار کارهای روزمره و معمول خود تلاش می‌کند تا به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان کمک کرده تا یک تحول فرهنگی – اجتماعی را شاهد باشیم.

شهردار اردبیل بیان کرد: شهرداری برای رسیدن به اهداف واقعی خود اجرای پروژه‌های انسان‌محور، سلامت‌محور و فرهنگی و اجتماعی را مقدم بر اجرای پروژه‌های عمرانی نظیر آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، توسعه فضای سبز، پیاده‌روسازی و ... کرده است.

لطف‌اللهیان افزود: تمام تلاش ما بر این است تا در قالب مدیریت شهری در کنار کارکردهای عمرانی کارکرد فرهنگی و اجتماعی و هنری شهرداری را نیز در مسیر ارتقای کیفیت زندگی هموطنان مورد توجه قرار دهیم که به یقین در این راستا برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های خوبی نیز انجام شده است.

وی به غرس 150 هزار اصله نهال در مجموعه شورابیل با هدف توسعه فضای سبز اشاره کرد و گفت: ما در این سه سال به تمام وعده‌های خود در مسیر تحول شورابیل عمل کردیم و سعی‌مان بر این بوده تا هم شهروندان و هم گردشگران در ورود به شورابیل از بهترین امکانات استفاده کنند.

شهردار اردبیل ادامه داد: ما علاوه بر پروژه‌های اجرایی و افتتاحی در شورابیل در نقاط مختلف شهر و در مناطق پنجگانه 250 پروژه ریز و درشت را در حال اجرا داریم که با اجرایی شدن آنها انقلاب عمرانی و تحولی در چهره شهر اردبیل رخ خواهد داد که ما بخشی از نمود عینی آن را مشاهده می‌کنیم.

لطف‌اللهیان تلاش مجموعه شهرداری را در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رسیدن به یک معیشت همراه با آرامش و امنیت خاطر دانست و اضافه کرد: در سال‌های اخیر تلاش کردیم تا همه پروژه‌های اجرایی در شهرداری پیوست فرهنگی و اجتماعی پیدا کند.

وی اذعان کرد: به مناسبت عید غدیر خم تصمیم گرفتیم تا این مجموعه را که به شکل آمفی‌تئاتر احداث شده تا اهالی فرهنگ و هنر از آن استفاده کنند با تاکید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به نام مجموعه فرهنگی – هنری غدیر نامگذاری کنیم که قطعا در آینده المان‌های مهدویت، عاشورا و بعثت به عنوان نماد شیعیان و مسلمانان در این مکان رونمایی خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر