کد خبر: 924401
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
در نشست ناشران درباره مسئله فلسطین مطرح شد
مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب در اولین نشست تخصصی مسئله فلسطین و رژیم ‎صهیونیستی گفت: برای کسی که در کشور ما با مشکل مسکن درگیر است، هرچه از ماجرای فلسطین بگوییم، در او اثر نمی‌گذارد. با چنین وضعیتی خیلی برایش اهمیت ندارد که در فلسطین چه اتفاقی افتاده است.
علی موحد
مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب در اولین نشست تخصصی مسئله فلسطین و رژیم ‎صهیونیستی گفت: برای کسی که در کشور ما با مشکل مسکن درگیر است، هرچه از ماجرای فلسطین بگوییم، در او اثر نمی‌گذارد. با چنین وضعیتی خیلی برایش اهمیت ندارد که در فلسطین چه اتفاقی افتاده است.
اولین نشست تخصصی مسئله فلسطین و رژیم ‎صهیونیستی در حوزه هنری تهران با حضور تعدادی از ناشران، نویسندگان و کارشناسان موضوع فلسطین برگزار شد.
علی‌محمد مؤدب، مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب، در این نشست گفت: «به نظر من جبهه انقلاب اسلامی در این حوزه خوب کار کرده است، حتی در حوزه جهانی هم می‌بینیم که محتوا‌های خوبی داریم، حالا اینکه چرا این محتوا در مخاطب فارسی‌زبان آتشی را که باید ایجاد کند نمی‌کند، موضوعی است که ریشه در مشکلات داخلی ما دارد.»
وی در ادامه با اشاره به موضوعات داخلی مردم گفت: «این یک مشکل است که جبهه ما و افرادی مثل ما که منتسب به حزب‌الله هستیم در برخی مواضع سکوت کرده‌ایم. الان مردم هرکدام به‌نحوی با مشکلی مانند مسکن و تغییر قیمت دلار مواجهند. صحبت اصلی‌شان الان اینهاست و حرف ما را درباره فلسطین نمی‌پذیرند. برای کسی که در کشور ما با مشکل مسکن درگیر است، هرچه از ماجرای فلسطین بگوییم، در او اثر نمی‌گذارد. با چنین وضعیتی خیلی برایش اهمیت ندارد که در فلسطین چه اتفاقی افتاده است. جبهه انقلابی در این مواجهه سکوت کرده و نشسته است. این جماعت باید علیه اشرافی‌گری مطالبه کنند. من فکر می‌کنم باید علیه ظلم ساختاری که در کشور اتفاق می‌افتد حرف بزنیم. همین‌هاست که نمی‌گذارد مردم به مشکلاتی از این دست توجه کنند.» مدیرعامل مؤسسه شهرستان ادب در نشست تخصصی مسئله فلسطین و رژیم ‎صهیونیستی با اشاره به ضرورت برخورد جبهه‌ای با مشکلات گفت: «این در صورتی اتفاق می‌افتد که من به‌عنوان یک حزب‌اللهی در چینش محتوا و اخبار، ترتیبی اتخاذ کنم که هم به مشکلات داخلی توجه کنم و هم درباره ماجرای فلسطین بگویم. به نظر من همین جمع باید برای مشکلات انقلاب به‌صورت ساختاری و جبهه‌ای عمل کند، مثلاً در فرصت بعدی بیاییم و برای دیگر مشکلات داخلی و درد‌های انقلاب جلسه برگزار و آن‌ها را بررسی کنیم، مثلاً بحث فساد ساختاری در حوزه مسکن و ازدواج و بحران جنسی نیاز به جراحی دارد.»
اولین نشست تخصصی مسئله فلسطین و رژیم ‎صهیونیستی به میزبانی مجمع ناشران انقلاب اسلامی در حوزه هنری تهران برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار