کد خبر: 924100
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
قويترين مرد بازی های آسيایی ٢٠١٨ گفت: خوشحالم كه با كسب مدال طلای بازی های آسيايي از دنيای قهرماني خداحافظی می كنم اما از ورزش و وزنه برداری دور نيستم.

خبرگزاری فارس: سليمی: از وزنه برداری جدا نمی شوم/ خداحافظی ام احساسی نبود

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان بهداد سلیمی گفت: واقعا برای کسب این مدال زحمات زیادی را متحمل شدم چرا که بعد از دوران مصدومیت سختی های زیادی را متحمل شدم تا بتوانم نسبت به کشورم انجام وظیفه کنم و دل آنها را شاد کنم.

قهرمان جهان و المپیک گفت: خوشحالم که شرمنده مردم نشدم و توانستم با کسب مدال طلا از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم هر چند که هیچگاه از ورزش و وزنه برداری جدا  نخواهم بود.

بهداد سلیمی گفت: از لطف و مهربانی مردم بسیار  ممنونم واقعیت این است که انرژی مثبت و دعای خیر آنها همیشه به من کمک کرد و اکنون نیز احساس می کنم که باید جوانترها وارد میدان شوند چرا که مصدومیت زانو هم مزید علت شد تا خداحافظی کنم و این خداحافظی به هیچ وجه احساسی نیست.

بهداد سلیمی که به رکورد سه مدال طلا در بازی های آسیایی در کنار محمد نصیری قرار گرفت که او هم از بازی های آسیایی ١٩٦٦  تا ١٩٧٤ به سه مدال طلا در دسته سبک وزن دست یافت، گفت: مهم آن است که این قهرمانی ها و افتخارات با نام ایران بدست آمده و خوشحالم که وزنه برداری افتخارات خوبی را برای کشور در رویدادهای مهم از جمله بازی های آسیایی و المپیک به ثبت رسانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار