کد خبر: 923704
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
شصت و پنجمین نشست " ترنم قلم " فرهنگسرای گلستان، به نقد و بررسی کتاب " به نام یونس " نوشته علی آرمین می پردازد.
به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان؛در این نشست که با حضور نویسنده کتاب، علی آرمین و منتقدین احسان عباسلو و محمدرضا گودرزی برگزار می‌شود، این رمان معرفی و بررسی شده و علاقه‌مندان می‌توانند سوالات خود را پیرامون کتاب از نویسنده و منتقدین بپرسند. هم‌چنین بخش‌هایی از کتاب توسط نویسنده آن خوانده می‌شود.

" یونس" یک روحانی است که نذر می‌کند به خاطر شفای دخترش سفری تبلیغی برود؛ آن هم به روستایی دور افتاده و با آداب و رسومی خاص. او در این روستا و در میان برف‌ها، ماجراهایی سخت و پرداستان دارد و با حادثه‌هایی عجیب و طاقت‌فرسا، ماه رمضانی متفاوت را تجربه می‌کند.

رمان «به نام یونس» نوشته‌ «علی آرمین» است. «مجید زارع» جلد آن را به زیبایی و هنرمندی و به صورتی خاص طراحی کرده و 207 صفحه دارد. قیمت آن 16500 تومان است و در زمستان 96 توسط انتشارات شهرستان ادب چاپ شده است.

حجت الاسلام علی آرمین؛ متولد 1361؛ دانشجوی دکترای دانشگاه معارف؛ اشتغال به درس خارج حوزه. سه رمان «پرواز با پاراموتور را دوست دارم»، «کمیک استریپ‌های شهاب» و «به نام یونس» از آثار ایشان است.

نشست‌های «ترنم قلم»، مجموعه جلسه‌های نقد و بررسی کتاب است که به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود و تاکنون بسیاری از نویسندگان نام‌آشنای کشور همراه با کتاب‌های خود در این نشست‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

نشست نقد و بررسی داستان " به نام یونس " روز سه‌شنبه 6 شهریور ماه ساعت 17 در فرهنگسرای گستان واقع در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان برگزار می‌شود. حضور علاقه‌مندان در این برنامه برای عموم آزاد است.و دوستداران کتاب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77827730 تماس بگیرند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار