کد خبر: 923667
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: همزمان با هفته دولت و با حضور فرماندار تبریز و هیات همراه، 90 پروژه برق‌رسانی این شرکت با اعتبار بالغ بر 260 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

عادل کاظمی اظهار داشت: 42 دستگاه پست هوایی در شهر تبریز به منظور تعدیل بار ترانسفورماتورهای پربار با حمایت و پشتیبانی فرمانداری تبریز و مسوولان استان نصب  شده است.

وی افزود: این 90 پروژه یاد شده در بخش‌های توسعه و احداث، اصلاح و ساماندهی، کاهش تلفات، روشنایی معابر و ایجاد قدرت مانور اجرا شده است.

کاظمی در تشریح پروژه‌های ذکر شده گفت: از مجموع پروژه‌های افتتاح شده، 41 پروژه در حوزه توسعه و احداث با اعتبار 162 میلیارد ریال، 20 پروژه در حوزه اصلاح و ساماندهی با هزینه 40 میلیارد ریال، 10 پروژه روشنایی معابر با هزینه 25 میلیارد ریال ،6 پروژه در بخش ایجاد قدرت مانور با اعتبار 13 میلیارد ریال و 42 پروژه ضربتی با اعتبار 42 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده در شهر تبریز اذعان داشت: این پروژه با  تبدیل شبکه هوایی به زمینی در محل دروازه تهران از مقابل شهرداری منطقه 5 تا هتل مرمر و تعویض پایه‌های فرسوده روشنایی معابر و شبکه جدید همراه بوده است.

کاظمی گفت: شرکت برق تبریز حدود یک‌میلیون مشترک دارد و  38 درصد مصارف انرژی در بخش صنعتی صرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق تبریز در سال گذشته 870 میلیارد ریال پروژه سرمایه‌گذاری در ‌زمینه توسعه زیر ساختمانی توزیع، اجرا کردند و جمعی از پروژه‌های باقی مانده از سنوات گذشته را مختومه کردند.

کاظمی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های توزیع مستقر در کلان‌شهرها است که علاوه بر شهرستان تبریز، دو شهرستان اسکو و آذرشهر، هشت شهر و 146 روستا در حوزه عملیاتی این شرکت قرار دارند، این در حالی است که در سایر کلان‌شهرها، شرکت‌های توزیع فقط در مرکز شهر فعالیت می‌کنند.

برق در زندگی مدرن شهری جایگزینی ندارد

علیار راستگو، فرماندار شهرستان تبریز نیز در این جلسه، گفت: هفته‌ دولت بهانه‌ای است برای دولتمردان که عملکرد و تلاش‌های خود را به اطلاع مردم برسانند.

وی در خصوص احداث پست‌های هوایی برق تبریز ابراز داشت: به دلیل افزایش بار مصرفی و خاموشی‌های طولانی مدت، 42 دستگاه ترانسفورماتور در تبریز با هدف تأمین رفاه و رضایت‌مندی شهروندان عزیز احداث شد.

راستگو با اشاره به نقش برق در زندگی گفت: شرایط اجتماعی و زندگی مدرن شهری بدون وجود جریان برق، ناممکن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر