کد خبر: 919839
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مدیریت‌های غلط و سو مدیریت‌هایی که در جامعه می‌بینیم حاصل بی‌تدبیری دولت‌ها و مدیرانی است که خودمان به آن‌ها رأی دادیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: امیرالمؤمنین می‌فرمایند از روز آغاز هیچ دروغی نگفتم و هیچ‌گاه کلام حق را پنهان نکردم، اگر انسان آن چیزی که می‌گوید خود به آن مطمئن نباشد درنتیجه بی‌اعتمادی در آن جامعه زیاد می‌شود.

جعفر عسگری با بیان این که ترامپ بیشترین دروغ را گفته است، بیان کرد: به گفته رسانه‌های آمریکا رئیس‌جمهور این کشور نزدیک به 2 هزار دروغ گفته است و کسی که به فریب‌کاری روی بیاورد مشخص است در آن جامعه چه اتفاقی خواهد افتاد، دنیای امروز تشنه ظهور حضرت حجت(عج) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که جهالت و گمراهی و بداخلاقی دامن‌گیر جامعه بشری شده است که یکی از دلایل آن، حاکمان هستند، عنوان کرد: جمهوری اسلامی به این دلیل مورد تهاجم دشمنان قرار گرفته است چرا که دستاوردهای انقلاب اسلامی، بی‌نظیر و کم‌نظیر است.

وی با بیان این که توابین شک کردند و امام حسین(ع) را تنها گذاشتند، تصریح کرد: توابین هر چند شهید شدند اما کربلایی نشدند، مدیریت‌های غلط و سو مدیریت‌هایی که در جامعه می‌بینیم حاصل بی‌تدبیری دولت‌ها و مدیرانی است که خودمان به آن‌ها رأی دادیم.

عسگری با بیان این که دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل دفاع است اما نتوانستیم و هنرش را نداشتیم که این دستاوردها را حتی به مخاطبان داخلی آن بگوییم، تأکید کرد: دشمن در حوزه فشار اقتصادی در حال تلاش است، در خصوص نوسانات ارز و سکه با وضعی که به وجود آمده ناخودآگاه یک حسی به انسان می‌گوید که گویی داخل و خارج از کشور برای ایجاد این نوسانات هماهنگ است.

وی با بیان این که جنگ روانی دومین اقدام دشمن علیه انقلاب اسلامی، ارزش‌های آن و شخصیت‌های ارزشمند انقلاب اسلامی است، تأکید کرد: تخریب شخصیت‌های ارزشمند انقلاب باعث شده تا نیروهای انقلابی و متدین نیز دچار تزلزل در عقاید خود شدند که این خطرناک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که آمریکا تا نفرت در مشکلات غرق است، یادآوری کرد: مردم ایران 40 سال در مقابل زیاده‌خواهی استکبار ایستادند و تبدیل به نماد ایستادگی در دنیا شدند و دلیلش هم این است که مجهز به فرهنگ غنی عاشورایی هستند.

وی با بیان این که استقلال ایران، نعمت ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: وقتی سردار سلیمانی می‌گوید که طرف حساب تو سپاه قدس است و به دیگر نیروهای نظامی کشور احتیاجی نیست، ترامپ قمارباز از اظهارات قبلی خود جا می‌زند.

عسگری در ادامه افزود: به فرمایش رهبری اگر در مقابل داعش در سوریه و عراق ایستادگی نمی‌کردیم باید در کوچه‌های تهران و اصفهان با آن‌ها مبارزه می‌کردیم، بعد از هزار و 400 سال، پرچم پویای شیعه به دست مردم ایران برافراشته شده است و اگر این پرچم بیفتد تا صدها سال شیعه نمی‌تواند قد بلند کند.

وی با بیان این که تفکیک حق و باطل و پاسخگویی به شبهات وظیفه رسانه‌ها و نیروهای متعهد انقلابی است، یادآوری کرد: 40 سال در تحریم و توطئه‌های فرهنگی، سیاسی و نظامی بویم و یقیناً مردم ایران اگر صداقت مسؤولان خود را ببینند، همچون گذشته از ارزش‌های خود دفاع خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: یکی از کارهایی که باید در حوزه انقلاب انجام داد، آسیب‌شناسی انقلاب است و این آسیب‌ها را هم باید به مردم و هم به مسؤولان گوشزد کرد تا مسؤولان خود را اصلاح کنند، یکی از این شبهات، اشرافی‌گری برخی مسؤولان است اما چه کسی به این اشرافی‌گری رأی می‌دهد؟

وی با بیان این که وقتی به اشرافی‌گری رأی بدهیم باید تبعات آن را هم بپذیریم، مطرح کرد: زمینه مطالبات به ‌حق مردم را رسانه می‌تواند فراهم کند، در این 40 سال گذشته هرکجا با دشمن قوی برخورد کردیم دشمن تسلیم شده اما هرکجا که عقب‌نشینی کردیم زیاده‌خواهی دشمن بیشتر شده است.

عسگری با بیان این که امام حسین به ظاهر شکست خوردند اما حق همیشه ماندنی است، بیان کرد: امام حسین(ع) امروز در عالم شناخته می‌شود، حق ماندنی است اما برای آن باید هزینه داد، حمایت از تولیدات داخلی یک موضوع بسیار ساده است.

وی ادامه داد: رمز موفقیت ژاپن را این‌گونه اعلام کردند که تمام کتاب‌های مفید دنیا را جمع‌آوری کرده اما کتاب نقشه راه موفقیت خود را نهج‌البلاغه اعلام کردند، دستورات قرآن و نهج‌البلاغه کجای زندگی ما قرار دارد؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که اگر دستورات اهل‌بیت را در حوزه‌های مدیریتی استفاده می‌کردیم امروز به چنین وضعی گرفتار نبودیم، تصریح کرد: دسته‌بندی‌های سیاسی امروز جز ضرر چیزی ندارد، افراد اتوبوسی می‌آیند و اتوبوسی هم می‌روند و توجهی به تخصص نشده است.

وی با بیان این که انتقال تجربیات مدیریتی انجام نشده است و این باید اصلاح شود، افزود: در مناظره‌های انتخاباتی فقط یأس و ناامیدی به مردم تزریق شد و این الگوبرداری از مدل مناظره‌های انتخاباتی آمریکا بود.

عسگری با بیان این که نمی‌خواهیم بگوییم در جامعه رفاه نیست، خاطرنشان کرد: اکثریت جامعه رفاه دارند اما زیاده‌خواهی‌ها زیاد شده است، در هر خانه‌ای حتماً باید چند خودرو باشد و سفرهای خارجی بروند، این نشان می‌دهد فرهنگ‌سازی در این خصوص انجام نشده است.

وی با بیان این که سیاسی‌کاری‌ها به حدی شده که تهوع‌آور شده است، گفت: چرا امروز به جای این که شهدا و دانشمندان الگوی جوانان باشند، بازیگران و فوتبالیست‌ها تبدیل به الگو شدند و این نشان می‌دهد که آموزش و پرورش نقش خود را به درستی ایفا نکرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در ادامه یادآوری کرد: باید هم ایرادات را بازگو کرد و هم دستاوردها را به مردم یادآوری کرد، در هنگام قیاس باید انصاف را رعایت کرد، در سال 57 جایگاه ایران کجا بوده و کشورهای هم‌رده آن کجا بودند، موانع جلوی راه جمهوری اسلامی را نیز باید بررسی کرد و جایگاه امروز ایران را با همان کشورهای هم‌رده مقایسه کرد تا میزان پیشرفت‌ها مشخص شود.

وی با بیان این که جوانان امروز ما در خصوص صحت و سقم اخبار تحقیقی نمی‌کنند، تأکید کرد: امید به زندگی در دوران پهلوی 54 سال بوده است اما امروز امید به زندگی در ایران بیش از 70 سال است.

عسگری در ادامه گفت: یکی از اشتباهات ما این بود که برای محرومیت‌زدایی از روستاهای کشور، پیش از ایجاد اشتغال در روستا، آغاز به برق‌کشی و گازکشی و جاده‌کشی برای روستائیان شد، این مفسدان اقتصادی برای جمهوری اسلامی ننگ هستند و وای بر قوه قضائیه اگر به مطالبه مردم پاسخ ندهد و این مفسدان را مجازات نکند.

وی عنوان کرد: در دانشگاه‌های کشور دیدگاه‌های فلاسفه غربی را به خورد جوانان می‌دهند در حالی که از تدریس دیدگاه فلاسفه کشور خودمان غفلت شده است و 40 سال است که هنوز منابع دانشگاهی ما غربی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که هشتمین کشور دنیا در هوافضا هستیم در حالی که در دوران پهلوی این رقم صفر بوده است، اظهار کرد: در خودکفایی استخراج نفت امروز به خودکفایی 80 درصدی رسیدیم در حالی که در دوران پهلوی این رقم 4 درصد بوده است.

عسگری از مسؤولان خواست نزد مردم اقرار کنند که مسیر را اشتباه رفته‌اند و برای جبران آن تلاش کنند و یادآوری کرد: آن وقت مردم مجدد به مسؤولان اعتماد خواهند کرد، مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات با همین بودجه اندک و بی‌بضاعتی خودش و البته بی‌مهری مسؤولان در حال تلاش است و حتی مسؤولان شورا در شهرستان‌ها حقوق هم نمی‌گیرند.

وی با بیان این که مراسم تشییع شهید حججی با سماجت سردار استکی در اصفهان نیز برگزار شد، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات افتخار می‌کند که خادم مردم است اما حق مردم اصفهان نیست که زاینده‌رود خشک باشد و این مطالبه‌گری وظیفه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات مطرح کرد: باید کمک کرد تا اتفاقاتی بهتری بیفتد و به مردم ناامیدی و یأس تزریق نشود، خبرنگاران چشم بینای مردم هستند، خبرنگاران صادق هستند و در انعکاس وقایع و رخدادها و حوادث جامعه صادق هستند و این باعث می‌شود تا مسؤولان تصمیم‌گیری درستی انجام دهند.

وی با اشاره به روز خبرنگار، تأکید کرد: خبرنگاران مراقب باشند که صداقت خود را نفروشند، منبع موثق و قابل اطمینان مردم و جوانان باید رسانه‌های داخلی باشند، رسانه‌ها می‌توانند پاسخگوی شبهات باشند، خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند و در خط مقدم تهاجم فرهنگی غرب، خبرنگاران هستند.

عسگری با اشاره به 12 مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات، عنوان کرد: این سازمان از سال 59 آغاز به کار کرد و بودجه سالیانه استان اصفهان زیر 200 میلیون تومان است و وظیفه آن هم بزرگداشت ایام‌الله است و انسجام و وحدت ملت ایران و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی در پایان گفت: برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رسانه‌ها 40 رخداد بزرگ و موفق انقلاب اسلامی را نمایش دهند، موظف به برگزاری 390 برنامه در سطح استان هستیم اما بنا به احساس مسؤولیت و وظیفه و غفلت سایر دستگاه‌ها، در سایر حوزه‌ها نیز ورود کردیم که برگزاری مراسم تشییع شهدا یکی از این موارد است.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار