کد خبر: 919577
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
طرح ترافیک امسال که به طرح ترافیک پورسیدآقایی معاون شهردار تهران معروف شده، جلوه‌ای تازه از داده‌های خود را عیان کرده است.
حسين فصيحي
طرح ترافیک امسال که به طرح ترافیک پورسیدآقایی معاون شهردار تهران معروف شده، جلوه‌ای تازه از داده‌های خود را عیان کرده است.
پس از جنجال‌های بسیار از آقای معاون شهردار مقابل خواسته‌های به حق خبرنگاران برای استفاده از طرح ترافیک خبرنگاری، کارت‌های تردد ویژه خبرنگاران برای بسیاری از اصحاب رسانه صادر شد. چند روز قبل، بعد از اخذ کارت تردد، راهی اولین ایستگاه مترو شدم تا به حوزه خبری خود بروم. اما با آلارم قرمز روی دستگاه عبور مواجه شدم. بعد از مطرح‌کردن موضوع با کارکنان مترو برای سرویس پشتیبان، راهی ایستگاه امام‌خمینی (ره) شدم. آقای مهربانی، مسئول مربوط بعد از بررسی کارت گفت که آن را فعال کرده است. از ایستگاه مترو خارج شدم تا با اتوبوس‌های مسیر بیهقی راهی دفتر روزنامه شوم. بعد از زدن کارت، اما با همان آلارم هشدار مواجه شدم. دوباره راهی ایستگاه امام خمینی (ره) شدم و ماجرا را با آقای مهربانی در میان گذاشتم. او گفت: رانندگان اتوبوس‌ها با دستکاری در دستگاه‌ها عملاً فعالیت کارت‌های اقشار خاص را غیرفعال می‌کنند تا صاحب کارت مجبور به دادن پول نقد شود که به نظرم حرف غیرمعقولی آمد. این بار راهی اداره پشتیبان در خیابان قائم‌مقام شدم، اما مسئول مربوطه گفت: ایراد متعلق است به عدم به روزرسانی دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌های شرکت واحد! حالا برای استفاده از کارت تردد باید منتظر به روزرسانی دستگاه‌ها در اتوبوس‌ها بشوم! شهرداری تهران منت گذاشته و به جای طرح ترافیک به عده‌ای از خبرنگاران، کارت تردد شهری داده است. کارت بنده در اتوبوس‌ها کارآیی ندارد و سرویس پشتیبان هم اعلام می‌کند، علت آن این است که دستگاه‌های نصب‌شده در اتوبوس‌ها به روزرسانی نشده است! نتیجه اینکه این کارت عملاً برایم کارآیی ندارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار