کد خبر: 919096
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
"مدیر کل انتقال خون استان سمنان که کارمند نمونه کشوری شد ، گفت : اعتقاد دارم برای موفقیت یک سیستم، مدیر باید ویژگی های رهبری داشته باشد، به قلب کارکنان نفوذ کند، الگو باشد و در کنار کارکنان و پیش از آنها در صحنه حاضر شود."

پژمان صالحی فر دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم آزمایشگاهی است پیش از این از همکاران اداره کل انتقال خون استان کردستان بوده است و مدت 8 ماه است که مدیریت انتقال خون استان سمنان را به عهده دارد.

مدیر کل انتقال خون استان سمنان همچنین آموزش کارکنان را رمز موفقیت مدیریت خود طی 8 ماه گذشته می داند و می افزاید: اغلب قسمتهای انتقال خون را دیده ام و با کار آن آشنایی دارم و مطمئنم با آموزش مناسب و اثر بخش کارکنان و پایش نتایج، بدون صرف بودجه های کلان می توان به ارتقای کیفی سازمان کمک کرد.

صالحی فر در مورد دیدگاه خود از مدیریت می افزاید: مدیر نباید فقط دستور بدهد باید به روند اصلاحی اعتقاد قلبی داشته باشد به سازمان عشق بورزد و خود، اولین مجری اصلاحاتش باشد تا از سوی کارکنان الگو قرار بگیرد.

وی یکی از عوامل موفقیت خود را پی گیری وانجام دقیق و صحیح امور دانست و گفت: به سازمانم عشق می ورزم و اگر شبانه روز در آن کار کنم خسته نمی شوم.

وی موفقیت در بازرسی خارجی را در این استان،حاصل کار شبانه روزی خود و همکاران اداره کل سمنان می داند و این موفقیت را به ایشان تقدیم می کند و معتقد است اگر همکاری و همدلی ایشان نبود کیفیت و کمیت محصولات و فرایند ها افزایش نمی یافت و موفق به گواهی تایید در بازرسی خارجی نمی شدند.

وی معتقد است : باید کارکنان را برای دید انتقادی سازنده و اصلاحی و گزارش عدم انطباق تشویق کرد زیرا این روند در استان سمنان منجر به موفقیتی قابل توجه شد و تاکید می کند: تا مشکل را شناسایی نکنیدنمی توانید آن را از بین ببرید.

وی همچنین از مدیر عامل سازمان تشکر کرد که به وی اعتماد داشتند و عملکرد او را در استانی کوچک در نظر داشتند و و فرصت این موفقیت را فراهم ساختند و تاکید کرد: این موفقیت سبب خود باوری کارشناسان در تخصص های علوم آزمایشگاهیمی شود و به آنها امید می دهد که می توانند با عملکرد مناسب تا بالاترین سطح مدیریت ارتقا پیدا کنند.

وی ضمن تشکر از معاونان سازمان انتقال خون و مدیرانی که وی را در این راه راهنمایی کرده اند گفت: هنوز در قدم اول راه هستم و تا رسیدن به موفقیت راه درازی در پیش دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار