کد خبر: 918678
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سرپرست فرمانداری گرگان از آغاز مطالعات ساخت یک مجتمع تفریحی، ورزشی و تجاری و هتل پنج ستاره در مرکز گلستان خبر داد و گفت: گرگان در سه سال آینده به قطب گردشگری تبدیل خواهد شد.
ابوالقاسم صفوی گفت: برای توسعه شهر گرگان با سرمایه‌داران و سرمایه‌گذاران کشوری و ملی وارد مذاکره شدیم و در دو ماه گذشته جلسات بسیار فشرده و متعددی را با آن‌ها گذاشتیم. ظرفیت‌های شهر را به سرمایه‌گذاران معرفی کردیم تا آن‌ها تشویق شده و برای سرمایه‌گذاری به گرگان وارد شوند.
وی ادامه داد: در نهایت با یک مؤسسه بسیار مطمئن و بزرگ وارد مذاکره شدیم و با مدیرعامل و رئیس هلدینگ کل پروژه‌های سرمایه‌گذاری مؤسسه صحبت کردیم و آن‌ها علاقه‌مند شدند در شهر ما سرمایه‌گذاری کنند.
صفوی خاطر نشان کرد: این شرکت، زمینی در خط کمربندی گرگان به مساحت ۷ هکتار دارد و با شرط تغییر کاربری که خوشبختانه شهردار هم با آن موافقت کرد، مقدمات انجام پروژه‌هایی در این محل در حال انجام است.
وی توضیح داد: با تغییر کاربری این زمین یک پارک آبی، آکواریوم دریایی و یک هایپر و پروژه‌های سوئیت‌های اقامتی در این مسیر ساخته می‌شود.
سرپرست فرمانداری گرگان گفت: همه فعالیت‌های ما در راستای این است که آسیب‌های اجتماعی و هر آنچه مردم را می‌آزارد، کاهش یافته و کانون‌های خانواده را قوام دهیم و افزایش اشتغال ایجاد کنیم تا مردم به نظام و کشور امیدوار شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار