کد خبر: 899265
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد اظهارات «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل و تهدیدات تحریک آمیز وی را تشویق مستقیم تروریست ها به استفاده از سلاح شیمیایی برشمرد.
 

مهر: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد اظهارات نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل و تهدیدات تحریک آمیز وی را تشویق مستقیم تروریست ها به استفاده از سلاح شیمیایی دانست.

«بشار الجعفری» طی سخنانی در شورای امنیت تاکید کرد که کشورهای حامی تروریسم در سوریه به تبلیغات انحرافی همزمان با پیشروی ارتش سوریه در نبرد خود علیه تروریسم عادت دارند.

وی درباره اوضاع غوطه شرقی در حومه دمشق نیز افزود که دولت سوریه دو گذرگاه انسانی را برای خروج اهالی غوطه شرقی گشوده است، اما تروریست ها و حامیانشان که برخی از آنها از اعضای شورای امنیت هستند، مانع تراشی می‌کنند.

بشار الجعفری تصریح کرد: برخی کشورها پس از بستن سفارتخانه‌های خود در دمشق به اطلاعاتی با هدف فتنه انگیزی در شورای امنیت دست می‌یابند.

گفتنی است که نیکی هیلی نماینده آمریکا در سخنانی در جریان جلسه شورای امنیت درباره غوطه شرقی سوریه گفت: روسیه به تعهدات خود مطابق قطعنامه ۲۴۰۱ شورای امنیت عمل نکرده است.

وی افزود: پیش‌ نویس قطعنامه‌ جدید درباره آتش‌بس در سوریه آماده و به شورای امنیت تحویل داده شده است.

هیلی گفت: مفاد این قطعنامه حملات علیه گروه های مخالف را ممنوع کرده است.

نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد: هشدار می دهیم که علیه کسانی که با تسلیحات شیمیایی علیه مردم می ایستند (مانند سال گذشته) اقدام می‌ کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار