کد خبر: 898747
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران:
نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: طرح انتفاضه نباید لحظه‌ای متوقف شود، زیرا طرح‌های استعمارگرانه صهیونیست‌ها در همه جای جهان ادامه دارد و باید جلوی آن گرفته شود.

جوان آنلاین: ناصر ابوشریف در چهارمین کنگره بین‌المللی بوشهر دو قرن مبارزه با استعمار در بوشهر اظهار کرد: استعمار خبیث‌ انگلیس، بدترین نوع شکل استعمارگری در دنیا را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: نگاهی گذرا به قتل عام مردم آفریقا و چین طی یک قرن گذشته نشان می‌دهد که انگلیسی‌ها چگونه برای اجرای اهداف استعمارگرانه خود، میلیون‌ها آدم را قتل و عام کردند و منابع ملی این کشورها را چپاول کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران تصریح کرد: در آمریکا نیز تمدن‌های مختلفی از مردمان محلی وجود داشت که اروپایی‌ها با خباثت انگلستان، انسان‌های فراوانی را کشتند و خود جایگزین شدند و آمریکای کنونی را شکل  دادند.

وی بیان کرد: استعمار انگلیس که طراح حضور صهیونیست‌ها در اراضی فلسطین اشغالی بر اساس طرح بالفور بوده، طی سال‌ها استثمار کشورهای جهان، بیش از جنگ‌های جهانی اول و دوم انسان را از بین برده است.

ابوشریف تأکید کرد: طرح انتفاضه نباید لحظه‌ای متوقف شود چون طرح‌های استعمارگرانه صهیونیست‌ها در همه جای جهان ادامه دارد و باید جلوی آن گرفته شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار