کد خبر: 898712
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
مادر شهيد محمدعلي بايرامي در گفت و گو با «جوان»:
شامگاه 16 اسفندماه بود كه مقام معظم رهبري با حضور در منزل شهيد محمدعلي بايرامي از شهداي اغتشاشات اخير تهران به ديدار و تفقد از خانواده اين شهيد پرداختند.

شامگاه 16 اسفندماه بود كه مقام معظم رهبري با حضور در منزل شهيد محمدعلي بايرامي از شهداي اغتشاشات اخير تهران به ديدار و تفقد از خانواده اين شهيد پرداختند. اين ديدار به قدري براي خانواده شهيد غافلگير كننده بود كه مادر شهيد در گفت و گو با «جوان» اذعان داشت: تا وقتي آقا از آسانسور بيرون نيامدند، نمي‌دانستيم كه مهماني چنين گرانقدر داريم.
خانم علوي مادر شهيد بيان داشت: از وقتي پسرم به شهادت رسيد، مسئولان به ما لطف داشتند و هرازگاهي ميزبان يكي از اين عزيزان مي‌شديم. اما اصلاً فكرش را نمي‌كرديم كه مقام معظم رهبري هم به منزل ما تشريف بياورند. همان روزي كه ايشان مي‌خواستند بيايند به ما گفتند سردار اشتري مهمان ما هستند و بعد از ايشان شخصيتي خواهند آمد اما تا دقايق آخر نمي‌دانستيم اين شخصيتي كه مي‌گويند مقام معظم رهبري هستند.
مادر شهيد در ادامه گفت: آقا به ما لطف داشتند و بسيار گرم و خودماني رفتار مي‌كردند. همسرم به ايشان چاي تعارف كرد و آقا هم با خوشرويي پذيرفت. ما آذري زبان هستيم و رهبري چند جمله‌اي به زبان آذري با ما گفت‌وگو كردند. وي افزود: آقا از ما تشكر كردند كه چنين فرزندي را تربيت كرده‌ايم. فرمودند شهيدي مثل فرزند شما باعث افتخار همه ما است. بعد قرآني را به ما هديه دادند و با دستخط خودشان پشت جلد آن را نوشتند و امضا زدند. مادر شهيد در ادامه بيان داشت: تازه 40 روز از نامزدي پسرم مي‌گذشت كه به شهادت رسيد. آن روز نامزد پسرم هم در خانه ما بود كه ايشان هم از طرف رهبري مورد لطف قرارگرفتند. ما از رهبر معظم انقلاب تشكر مي‌كنيم كه به رغم شلوغي سرشان اينطور به فكر خانواده شهدا و ايثارگران هستند.
شهيد گروهبان يكم محمدعلي بايرامي 30 بهمن ماه امسال به دست اغتشاشگران در خيابان پاسداران تهران به شهادت رسيد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
1
خداوند وجود ایشان را از بلایا محفوظ و مصون بدارد.حقا و انصافا برای آحاد ملت نقش پدری رئوف دارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار