کد خبر: 898224
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
روحانی در مراسم بهره برداری از طرح ۱۲۰۰ هکتاری کمربند سبز پیرامون تهران:
رئیس جمهور گفت: از همه اقشار مردم و سمن‌های فعال در زمینه محیط زیست می‌خواهم در زمینه درختکاری مشارکت کنند.
جوان آنلاین:‌ روحانی در مراسم بهره برداری از طرح ۱۲۰۰ هکتاری کمربند سبز پیرامون تهران اظهار کرد: امروز برای سلامت جامعه نیازمند به یک محیط زیست سالم هستیم و درخنکاری و حفظ مراتع و جنگلها و توسعه آنها اولویت ماست.

رئیس جمهور گفت: در سالهای گذشته میلیونها هکتار جنگل را از دست دادیم و سودجویان و متصرفان غیر قانونی عاملی بودند که کمتر بتوایم از این نعمت خدادادی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از خدمات همه ارگانها و شهرداری تهران که تلاش کرده‌اند یک کمربند سبز اطراف تهران ایجاد کند تا از توسغه بی‌رویه این شهر جلوگیری شود، تشکر می‌کنیم.

روحانی افزود: امیدواریم در سطح کشور، جنگل و مراتع را حفاظت و از تکرار مسائلی که در سالهای گذشته درحوزه محیط زیست بوجود آمد، جلوگیری کنیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: مسئله بیابان زایی و تخریب جنگلها یک خطر است و امیدواریم وزارت جهاد کشاورزی در زمینه زراعت چوب کشاورزان را تشویق کند، چرا که این امر می تواند درآمد خوبی برای آنها حاصل کند و بخشی از مشکلات ما را جبران کنند. از طرفی هم از طریق نهال کاری می توانیم در آینده جلوی بسیاری از مشکلات مانند ریزگردها را بگیریم.

وی اضافه کرد: از همه اقشار مردم و سمن های فعال در زمینه محیط زیست می خواهم در زمینه درختکاری فعالیت کنند و مردم را تشویق به این کار کنند.

روحانی گفت: در ایام نوروز و در طبیعت گردی از محیط زیست مراقبت شود.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرامرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
شما هم حقوق عقب افتاده کارگران را بکارید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار