کد خبر: 875220
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
دادستان سمنان:
دادستان مرکز استان سمنان گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر همرزمان شهدایی همچون حججی هستند.

 حیدر آسیابی در گردهمایی آمران به معروف این استان از فعالیت بالغ بر 2400 آمر به معروف و ناهی از منکر در سمنان خبر داد و اظهار کرد: 400 نفر از این آمران به‌معروف و ناهیان از منکر مردن و بیش از 2000 نفر نیز زنان هستند.

وی به تجلیل از اقدامات مثبت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان پرداخت و ادامه داد: از هر 6 فعال آمر به معروف و ناهی از منکر در سمنان پنج نفر خواهر و یک نفر از برادران هستند.

دبیر شورای امر به معروف استان گفت: استان سمنان در پیاده‌سازی قانون آمران به معروف و نهی از منکر و طرح طلایه‌داران بسیار موفق بوده است.

دادستان آسیابی ادامه داد: خواهرانی که در سمنان فعالیت دارند با فراگیری آموزش‌های لازم در تمام حوزه‌ها در تذکر لسانی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: خواهران آمر در سطوح مختلف سنی از 14_15 سالگی تا سنین بالاتر در در تمام ماه‌های سال این فریضتین را انجام می‌دهند.

دبیر شورای امر به معروف استان تصریح کرد: با توجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر بسیار متوجه مقام معظم رهبری است و ایشان بارها بر ضرورت زبان جذب تأکید کرده اند، تاکنون هیچ‌گونه شکوائیه‌ای نسبت به خواهران نداشتیم.

دادستان سمنان از بهبود عفاف و حجاب در استان با اجرای طرح طلایه‌داران خبر داد و گفت: پیش از اجرای این طرح بعضی مراکز تجاری مشکلاتی داشتند که پس از حضور اثرگذار این خواهران، در تغییر وضعیت عفاف و حجاب مراکز تجاری و آحاد مردم مؤثر واقع شدند.

وی آمران به معروف را رهروان راه شهدا خواند و افزود: شهید حججی پیش از شهادت، در کارهای فرهنگی پیشگام بوده و در دستنوشته‌های خود همواره بر جنگ نرم تاکید می‌کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر