کد خبر: 874434
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت:در شبانه روز گذشته 24حادثه رانندگی در محورهای شرق استان سمنان روی داد که 74 مصدوم برجا گذاشت .

ناصر سلمانپور افزود : 2فقره از این حوادث تصادف زنجیره ای بود که در هریک از آن ها چهار خودرو با هم برخورد کرده و 11 تن از هموطنان مصدوم شدند.
وی تشریح کرد : عصر یکشنبه واژگونی خودروی دنا در محور کالپوش به سمت ری آباد در شهرستان میامی سه مصدوم و انحراف از راه یک دستگاه خودروی پیکان در جاده شاهرود - بسطام هم یک تن را زخمی کرد.
سلمانپور ادامه داد: تصادف زنجیره ای یک دستگاه خودروی سمند و2 پراید در راه میامی به شاهرود موجب مصدوم شدن چهار نفر شد.
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت : برخورد خودروی پژو 405 با کامیون در محور روستای 'تل ' به سمت طرود پنج مصدوم و واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در کمربندی خارج ازشهر شاهرود نیز سه زخمی در بر داشت.
وی تاکید کرد : برخورد 2 موتورسیکلت در شهرک صنعتی شاهرود چهار مصدوم داشت و واژگونی خودروی جیپ در ارتفاعات روستای قطری هم سه تن را راهی بیمارستان نمود.
معاون اورژانس 115 شاهرود تاکید کرد: واژگونی پژو 206 در 20 کیلومتری شاهرود از سمت میامی ،پنج مصدوم برجا گذاشت که درمیان مصدومان این حادثه یک پسر بچه چهار ساله نیز به چشم می خورد.
سلمانپور گفت: یکشنبه شب بعد از پلیس راه میامی به سمت شاهرود تصادف زنجیره ای چهار خودروی سواری پژوپارس ،سمند ،ام وی ام و پراید رخ داد که در این حادثه هشت نفر مصدوم شدند.
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: شب گذشته در سه راهی بیارجمند به سمت سبزوار نیز واژگونی پراید 6 مصدوم و تصادف زنجیره ای چهار خودرو در سه راهی مجن به سمت شاهرود سه نفر را مصدوم کرد.
وی گفت: ساعت یک و 28 دقیقه دوشنبه واژگونی خودروی سمند در 45کیلومتری شاهرود - میامی یک مصدوم و واژگونی پراید در مقابل کارخانه فولاد شاهرود هم چهار زخمی داشت که یکی از آن ها در محل درمان شد و سه تن دیگر به بیمارستان اعزام شدند.
سلمانپور گفت: ساعت 2و 52 دقیقه هم واژگونی خودروی پژو 206 در محور شاهرود - مجن چهار مصدوم داشت و ساعت پنج و 56 دقیقه هم واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در 10 کیلومتری میاندشت از سمت میامی 2 تن را زخمی کرد.
وی ادامه داد: ساعت هفت و 19 دقیقه در 15 کیلومتری شاهرود از سمت میامی یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد که یک تن مصدوم شد و ساعت 9 و 58 دقیقه واژگونی موتور سیکلت در محور زمان آباد - برداسکن نیز 2تن را زخمی نمود.
معاون اورژانس 115 شاهرود گفت: در شهر شاهرود هم هفت حادثه ترافیکی با 15 مصدوم ثبت شد.
وی گفت: مصدومان این حوادث با آمبولانس ها و بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.
محورهای ارتباطی استان سمنان در روزهای تعطیل شاهد رفت و آمدهای بسیار زیاد مسافران و زایران امام هشتم (ع) است.
براساس آمار ، سالانه 20 میلیون تردد در راه های این استان انجام می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر