کد خبر: 872814
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
زن بيمار بعد از عمل جراحي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران براي رفتن به شيراز يك خودرو كرايه كرد تا او را به فرودگاه برساند، اما...
زن بيمار بعد از عمل جراحي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران براي رفتن به شيراز يك خودرو كرايه كرد تا او را به فرودگاه برساند، اما راننده مسيرش را به سمت لويزان تغيير داد و در محلي خلوت با تهديد وي به مرگ به او تعرض كرد. پليس از شاكيان درخواست كرد در صورتي كه از سوي راننده جوان يك پرايد هاچ‌بك سفيد مورد سرقت يا آزار قرار گرفته‌اند، به پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.
 
به گزارش خبرنگار ما صبح روز پنج‌شنبه 23 شهريور ماه بود كه زن جواني سراسيمه وارد كلانتري 103 گاندي شد و به مأموران پليس خبر داد راننده يك پرايد هاچ‌بك سفيدرنگ با تهديد وي به مرگ، به او تعرض كرده است. بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده به دستور قاضي آرش سيفي، بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي به تيمي از كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي سپرده شد. در حالي كه گزارش پزشكي قانوني نشان مي‌داد كه اين زن مورد آزار جنسي و ضرب و جرح قرار گرفته است، وي مورد تحقيق قرار گرفت. زن جوان گفت: چند روز قبل براي عمل جراحي از شهرستان به تهران آمدم و به خانه يكي از بستگانم در خيابان دماوند رفتم. روز گذشته در حالي كه عمل جراحي‌ام را انجام داده بودم، از بيمارستان مرخص شدم و به خانه همان فاميلمان در خيابان دماوند رفتم. قبل از آن، براي ساعت19:30 بليت هواپيما گرفتم تا به شهرمان برگردم براي همين ساعت 18 بود كه خودرويي از اسنپ براي رفتن به فرودگاه مهرآباد كرايه كردم. وقتي خواستم در صندلي عقب سوار شوم، راننده گفت كه كمك فنر ماشينش خراب است و خواست كه در صندلي جلو سوار شوم كه قبول كردم. بعد از آن بود كه راننده حركت كرد. او گفت به خاطر شلوغي خيابان‌ها و ترافيك مسير از راه خلوت‌تري من را به فرودگاه مي‌رساند. او از چند خيابان فرعي عبور كرد و وارد راهي خاكي حوالي لويزان شد. وقتي اعتراض كردم گفت كه از اين مسير زودتر به فرودگاه مي‌رسد كه ناگهان توقف كرد و درهاي ماشين را قفل كرد. چاقو كشيد. فهميدم كه نيتي شوم دارد. التماس كردم كه كاري با من نداشته باشد، اما با چاقو من را به مرگ تهديد كرد و...
 
زن جوان ادامه داد: در مسير برگشت متوجه شدم كه از بزرگراه بابايي وارد بزرگراه‌هاي صدر و مدرس و سپس خيابان ولي‌عصر شد. جايي در خيابان ولي‌عصر توقف كرد و براي خريد سيگار وارد يك مغازه شد. از همان فرصت استفاده كردم و از ماشين پياده شدم و خودم را به داخل ساختماني تجاري رساندم و با فرياد از مردم كمك خواستم. آن مرد هم وقتي متوجه ماجرا شد با ماشينش از محل فرار كرد.
 
با اطلاعاتي كه زن جوان در اختيار پليس گذاشت شماره پلاك پرايد هاچ‌بك سفيد‌رنگ به شماره انتظامي ايران 88/*** ط 83 به دست آمد و مأموران پليس خيلي زود راهي خانه مالك آن كه مردي ميانسال بودند، شدند. او گفت كه ماشين در اختيار پسر 20 ساله‌اش امين است كه در شهرك كاروان زندگي مي‌كند. وقتي مأموران پليس عكس امين را به شاكي نشان دادند، او را به عنوان مرد متجاوز شناسايي كرد. پس از آن بود كه مأموران راهي خانه امين شدند، اما متوجه شدند كه او از خانه فرار كرده است.
 
در شاخه ديگري از تجسس‌ها محل تردد امين در فلكه اول تهرانپارس شناسايي و ساعت 15:30 روز دوشنبه در حالي كه قصد فرار از دست پليس را داشت در جريان تعقيب و گريز بازداشت شد.
 مأموران پليس در بازرسي از داخل خودروي متهم ساك مسافرتي شاكي و لوازم شخصي او را كشف كردند.  سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات از متهم براي شناسايي ديگر جرائم احتمالي متهم در اداره شانزدهم پليس آگاهي در جريان است. وي با اشاره به وجود برخي شمايل و خالكوبي‌ها روي بدن متهم گفت: «از كساني كه توسط راننده جوان يك دستگاه خودروی پرايد سفيد هاچ‌بك مورد سرقت، تهديد و آزار و اذيت قرار گرفته‌اند درخواست مي‌شود براي پيگيري پرونده به نشاني اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه کنند».
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار