کد خبر: 872635
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱
معاون سيما خبر داد
مرتضي ميرباقري، معاون سيماي رسانه ملي روز گذشته در حاشيه بازديد از پشت صحنه سريال «هاتف» درباره موضوعات مختلفي با خبرنگاران صحبت كرد.
مرتضي ميرباقري، معاون سيماي رسانه ملي روز گذشته در حاشيه بازديد از پشت صحنه سريال «هاتف» درباره موضوعات مختلفي با خبرنگاران صحبت كرد. وي ابتدا در پاسخ به پرسشي درباره برنامه «هفت» به خبرنگار مهر گفت: همانطور كه پيش از اين گفته شد شبكه‌هاي مختلفي داوطلب ساخت برنامه‌هاي سينمايي هستند اما قرار است محوري‌ترين و اساسي‌ترين نقش را شبكه 3 برعهده داشته باشد.
 
ميرباقري درباره تيم سياستگذاري سازمان كه برنامه‌هاي سينمايي را بررسي مي‌كند، توضيح داد: سرپرستي اين تيم را ناصر كريمان، مدير گروه اجتماعي شبكه 3 برعهده دارد و بعد از دهه اول محرم درباره برنامه «هفت» به نتيجه‌گيري خواهيم رسيد. معاون سيما با اشاره به اسامي مطرح شده براي توليد و اجراي برنامه «هفت» اظهار كرد: هر اسمي كه به عنوان كانديدا مطرح مي‌شود صددرصد حذف خواهد شد. وي در پاسخ به پرسشي درباره مهدي كرم‌پور كه به عنوان يكي از گزينه‌ها مطرح شده بود گفت: مهدي كرم‌پور حذف مي‌شود چرا كه اگر كسي به كار تيمي وارد نباشد قواعد كار تيمي را بر هم مي‌زند.
 
ميرباقري در بخش ديگري از سخنانش درباره شايعه ممنوع‌الكاري پيمان يوسفي با توجه به اظهارنظرش درباره حضور زنان در ورزشگاه عنوان كرد: پيمان يوسفي ممنوع‌التصوير نشده است، با اين حال ما به دوستان مجري خود توصيه كرده‌ايم كه بر اساس مصالح ملي و شبكه و برنامه‌اي كه در آن كار مي‌كنند مطالب‌شان را بيان كنند. وقتي ما به كسي تريبون مي‌دهيم آن شخص مأموريت معيني دارد و اگر بخواهد بدون كار كارشناسي نكته‌اي را بيان كند در نظر نمي‌گيرد كه اين حرف چه ابعادي را در بر دارد و چه هزينه‌اي را براي شبكه و برنامه ايجاد مي‌كند. وي اضافه كرد: اينكه افراد درباره همه چيز اظهارنظر كنند، كاري غيرحرفه‌اي است. پيمان يوسفي كار غيرحرفه‌اي انجام داد اما اينگونه نبود كه ممنوع‌التصوير شده باشد.
 
وي همچنين به وضعيت سريال‌ها و بازي‌هاي نمايشي در شبكه‌ها اشاره و بيان كرد: ما در دو سال اخير باكس‌هاي پربيننده سيما را از دست داديم، اين باكس‌هاي نمايشي تعطيل شده بودند يا سريال‌هاي تكراري و خارجي در كنداكتور پخش قرار گرفته بود. بنابراين اولين تصميم راهبردي ما براي احياي اين باكس‌هاي نمايشي اين بود كه حتماً سريال ايراني پخش شود. اكنون باكس‌هاي نمايشي در شبكه‌هاي يك، 2، 3، 5 و اخيراً شبكه نسيم احيا شده است و بعد از اين ما درصدد غني‌سازي و ارتقاي كيفيت سريال‌ها هستيم اما اين كار به صورت تدريجي اتفاق خواهد افتاد. ميرباقري با اشاره به ساخت سريال‌هاي مناسبتي عنوان كرد: اگر ما بتوانيم باكس‌هاي نمايشي را براي مناسبت‌ها تنظيم كنيم، ارتباط‌مان با مخاطب بيشتر مي‌شود. اكنون دو سريال جديد براي محرم امسال و سريال‌هايي براي هفته دفاع مقدس و هفته نيروي انتظامي داريم و به اين ترتيب مردم به تدريج عادت مي‌كنند كه از سازمان در مناسبت‌ها سريال‌هايي را توقع داشته باشند. وي در پايان درباره برنامه «خندوانه» و «سرزمين كهن» اعلام كرد: فصل جديد برنامه «خندوانه» بعد از ماه محرم و صفر به توليد خواهد رسيد و بلافاصله بعد از ضبط و توليد برنامه را در كنداكتور پخش قرار مي‌دهيم. ما در تدارك پخش سريال سرزمين كهن نيز هستيم و ان‌شاءالله در فصل پاييز روي آنتن خواهد رفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار