کد خبر: 871489
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
انتصابات جديد در شهرداري پايتخت
بیژن یانچشمه
بیژن یانچشمه 
 
محمدعلي نجفي در افتتاحيه پنجمين نمايشگاه عطرسيب كه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين خاموشي، رئيس سازمان تبليغات اسلامي، برخي از اعضاي شوراي شهر و جمعي از مداحان برگزار شد، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي اظهار كرد: خدا رو شكر مي‌كنم كه در روزهاي ابتدايي حضورم در شهرداري تهران در مراسم افتتاح نمايشگاهي كه با باورهاي عميق به مردم و هويت جامعه ما پيوند ناگسستني دارد، حضور پيدا كرده‌ام.  وي با بيان اينكه در فرهنگ ما ايرانيان عشق به اهل بيت و به ويژه امام حسين (ع) يك عشق فراگير و عمومي است، عنوان كرد: اين موضوع به يك گروه يا يك بخش از جامعه ما محدود نمي‌شود و حتي بخش‌هاي بزرگي از اهل تسنن هم در محرم و در روزهاي عزاداري امام حسين(ع) عزادار مي‌شوند. 
 
وي با اشاره به بازديد خود از نمايشگاه عطر سيب گفت: ما به عنوان خدمتگزار مردم تسهيل‌گر فعاليت‌ها هستيم و بايد زندگي مردم را در شهر تسهيل كنيم تا مردم با آرامش و آسايش زندگي كنند. شهردار تهران با بيان اينكه شهرداري در بخشي از فعاليت‌هاي فرهنگي و اجتماعي مسئوليت مستقيم دارد و در برخي ديگر تسهيل‌گر است، گفت: در خصوص فعاليت‌هاي محرم ما نقش تسهيل‌گري را بر عهده داريم به اين معني كه در خصوص تأمين ارزش‌ها و گسترش فعاليت‌هاي ديني و اسلامي مسئوليت اول و اصلي را نداريم، اما بايد اقدامات مربوط به تسهيل‌گري در اين بخش را انجام دهيم و اين بخش را ارتقا ببخشيم. شهردار تهران با يادآوري خدمات شهرداري تهران به عزاداران  حسيني طي دو ماه محرم و صفر عنوان كرد: ارائه خدمات شهرداري تهران از امروز تا اربعين حسيني ادامه پيدا مي‌كند و ما سعي مي‌كنيم خدماتي كه امسال ارائه مي‌شود از نظر سطح و حجم كمتر از گذشته نباشد و از نظر كيفيت بالاتر از سال‌هاي گذشته شود.
 
انتصابات جديد در شهرداري
شهردار تهران در پاسخ به اين پرسش كه نظر شما درباره به كارگيري سه معاون بازنشسته در شهرداري و اعتراض تعدادي از اعضاي شوراي شهر چيست، گفت: در اين خصوص بعداً اظهارنظر خواهم كرد.
 
نجفي همچنين در مراسم انتصاب شهرداران مناطق ١٢، ٤، ١٣، ٩، ٢١ و ١٥ گفت: صددرصد محاسبه عوارض بايد روي سيستم مكانيزه آورده شود تا مسئله پشت باجه كه در شهرداري تهران معروف است، حل و فصل شود.  شهردار تهران در حكمي امين عارف‌نيا را به عنوان مشاور شهردار تهران و رئيس مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران منصوب كرد.   بر اساس احكام صادره از سوي محمدعلي نجفي، حسيني نوكنده به عنوان شهردار منطقه ۴، سيدعلي مفاخريان به عنوان شهردار منطقه ۹، پيمان حسين محسني به عنوان شهردار منطقه ۱۲، مرتضي رحمان‌زاده به عنوان شهردار منطقه ۱۳، وحيدرضا اناركي محمدي به عنوان شهردار منطقه ۱۵ و حسن رحماني به عنوان شهردار منطقه ۲۱ تهران منصوب شدند. همچنين شهردار تهران در حكمي حسن رباطي را به عنوان معاون هماهنگي امور مناطق شهرداري تهران منصوب كرد. محمدعلي نجفي در حكم ديگري حميدرضا قاليباف را به سمت سرپرست حراست كل شهرداري تهران و مشاور شهردار منصوب كرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار