کد خبر: 870660
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
سخنگوي ناجا گفت: همه دستگاه‌هاي مسئول در حوزه عفاف و حجاب بايد به وظايف خود عمل كنند و نبايد كم‌كاري ديگر دستگاه‌ها سبب شود كه پليس با انجام وظيفه‌اش در مقابل مردم قرار بگيرد.
به گزارش خبرنگار ما، سردار سعيد منتظرالمهدي در حاشيه آيين‌اختتاميه دومين جشنواره چادرهاي آسماني با حضور در جمع خبرنگاران با بيان اينكه ۷۰ درصد از زنان ايراني به حجاب اعتقاد دارند، گفت: همه بر اين واقعيت اذعان داريم قوام هر جامعه‌اي به رعايت هنجارهاي آن جامعه بستگي دارد، غرض از هنجار قوانيني است كه براي دوام يك جامعه در نظر گرفته شده‌است.
سردار منتظر المهدي با بيان اينكه آنچه بر عهده ناجا قرار دارد، بخشي سلبي و بخشي فرهنگي است، گفت: تا هر جايي كه نياز باشد ما مأموريت‌هايمان را انجام خواهيم داد، اما معتقديم كه اقدامات سلبي آخرين راه حل براي يك مشكل است و بايد با يك سري مسائل و پديده‌ها از همان مبدأ برخورد شود.  
سردار منتظرالمهدي در پاسخ به سؤال خبرنگاري كه پرسید ممكن است رفتار برخي مأموران در گشت‌هاي ارشاد سبب نارضايتي مردم از پليس شود، گفت: ما براي تك تك پرسنل در حوزه امنيت اخلاقي دوره‌هاي ارتقای دانش، مهارت و سواد رسانه‌اي را برگزار كرده‌ايم.   سخنگوي نيروي انتظامي با اشاره به انتقادات برخي از دستگاه‌ها از گشت‌هاي ارشاد گفت: ما حاضريم تمام اين دستگاه‌هايي كه انتقاد داشته و به وظايف خود نيز عمل نكرده‌اند با گشت‌هاي ما بيايند و مستندسازي كنند و هر آنچه را كه بهتر بود براي اجرا پيشنهاد دهند، اما به وظايف قانوني خودشان نيز عمل كنند؛ چراكه پليس هم در اين حوزه به وظايف قانوني خود عمل مي‌كند.
وي در ادامه گفت: نبايد كم‌كاري ديگر دستگاه‌ها در كنار عمل پليس به قانون سبب شود تا نيروي انتظامي در مقابل مردم قرار بگيرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار