کد خبر: 849568
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
امام جمعه میامی:
امام جمعه شهرستان میامی گفت : مشارکت پرشورمردم در انتخابات تجلی مردم سالاری دینی در ایران اسلامی و توجه به منویات رهبر انقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور افزود : مشارکت پرشور مردم درانتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می کنند و مردم باید با هوشیاری در این حماسه ملی حضور یابند.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که باعث می شود دشمنان نظام از تهدید علیه نظام جمهوری اسلامی هراسان باشند، مشارکت پرشور مردم در انتخابات است.
صفایی پور تصریح کرد : 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری همانطور که تاکنون با رعایت اخلاق و فرهنگ سیاسی رقابت سالمی برگزار کردند باید این روند تا پایان رای گیری در کشور ادامه یابد.
امام جمعه میامی تصریح کرد : نامزدهای انتخاباتی باید در وهله اول اخلاق محوری دراولویت برنامه های تبلیغاتی قرار دهند و از با تهمت زنی ، افترا و دروغ در گزارش عملکردها پرهیز کنند.
وی بابیان این که احترام به قانون باید مورد توجه نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان قرار گیرد، افزود : نباید برای جلب اعتماد مردم از هر ابزاری استفاده کرد.
صفایی پور با بیان این که نامزدهای انتخاباتی باید به رای و نظر مردم در انتخابات احترام بگذارند، اضافه کرد : اخلاقمداری در این مقطع زمانی حساس باید در اولویت کاری گروه ها و احزاب سیاسی قرار گیرد.
وی ادامه داد : انتخابات ایران اسلامی را در برابر تهدیدهای دشمنان مستحکم تر می کنند و رای مردم پشتوانه قوی برای پایداری نظام و انتخابات فرصتی ارزشمند برای افزایش وحدت و وفاق ملی در جامعه است.
امام جمعه میامی ادامه داد : در دوران نظام جمهوری اسلامی هرگاه به مشارکت پرشور مردم در صحنه نیاز بوده این ملت سرافراز با خلق حماسه حضور در میعادگاه ملی و اسلامی مشارکت درنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر