کد خبر: 849170
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
با حضور جمعی از کارگران بسیجی:
همایش بسیج کارگری(به مناسبت هفته بسیج کارگری) با حضور جمعی ازکارگران بسیجی در اراک برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در این همایش اظهار کرد: تولیدات پررونق و گسترده کشور مصداقی بارز از استقلال است که گسترش این مهم کمک شایانی به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی می کند.
وی بیان کرد: بر اساس اندیشه های امام خمینی (ره)، ارکان جمهوری اسلامی اسلامیت، مردم سالاری دینی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، ساده زیستی مسئولان، عدالت ورزی و عدالت محوری است که باید سرمنشاء تمام امور قرار گیرد.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: جبهه انقلاب اسلامی عنوان کانون بزرگ مقاومت را دارد که به همگان در سراسر دنیا ثابت شده است و افراد باید حافظان اندیشه و آرمان های امام باشند تا انقلاب اسلامی به مراحل تکامل و صعود خود ادامه دهد.
فرمانده سپاه ناحیه اراک نیز در این همایش گفت: کارگران سنگرداران تولید هستند که امید است در سال تولید و اشتغال با همت آنان و برنامه های اصولی خواسته های مقام معظم رهبری محقق شود.
محمدرضا رضایی اظهار کرد: هدف از حضور کارگران بسیجی ارتقای عملکرد و در حوزه خود و افزایش تولید و اشتغال است.
وی تصریح کرد: پیشگامی بسیجیان در عرصه تولید و اشتغال امری مهم است که باید با اقدامات مناسب و کاربردی محقق شود و با همکاری مناسب با صنعتگران و بسیجیان در راستای ارتقای تولید کشور گام برداریم.
مدیرعامل شرکت لجور اراک نیزدر این همایش گفت: روز کارگر مصداقی از دفن سلطه ابر قدرت هاست و ارزش گذاری بر نقش کارگر نیز از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
حسن مهدی نیا بیان کرد: بخش کارگری در استان مرکزی از نظر صنعتی و سیاسی توسعه یافته و تحصیل کرده هستند که این مهم یک مزیت ویژه برای استان محسوب می شود.
وی اظهار کرد: توسعه صنعت در هر بخش و با هر دیدگاهی، اقتدار کشور و قدرت و توانمندسازی ملی محسوب می شود که برای تحقق این اهداف باید تلاش ویژه ای صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت لجور اراک عنوان کرد: افزایش تولید ناخالص ملی، افزایش درآمد سرانه و رشد اقتصادی در ایران امری بسیار مهم است که باید به آن توجه شود زیرا ضعف این حوزه برای کشور پسندیده نیست.
مهدی نیا افزود: اقتصاد کشور باید تولیدی باشد و راه حل اقتصاد کشور نیز توسعه هدفمند و کارشناسی آن منطبق بر دانش روز و ظرفیت های بومی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار