کد خبر: 838775
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز تاکید کرد:
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا به میزبانی شهرداری تبریز که در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد، بر استفاده ازظرفیت سازمانهای مردم نهاد ودانشجویان در راه اندازی کمپین حمایت از کالای داخلی تاکید کرد.
حجت الاسلام احمدحمیدی، در این جلسه  ضمن تشریح اقدامات شهرداری تبریز در راستای حمایت از تولید ملی و کارآفرینی ومبارزه با قاچاق کالا در 126 مرکز فرهنگی شهرداری تبریز، از اعلام آمادگی این معاونت جهت اختصاص غرفه ای مجزا برای حمایت از تولیدات ملی وداخلی در نمایشگاههای جنبی فرهنگسرای بزرگ الغدیر  در آستانه سال نو و استقبال از بهار خبر داد.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی گفت: نمایشگاه سبک زندگی ایرانی اسلامی با نگاه حمایت ازتولیدات داخلی و براساس رویکرد اقتصاد مقاومتی، برپا شده است.

حمیدی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از نمایشگاه جامع سبک زندگی ایرانی- اسلامی گفت: دراین نمایشگاه مفاهیم سبک زندگی اسلامی ایرانی به مخاطب ارائه و الگوهای مربوطه در بخش‌های «خانواده»، «سبک ازدواج»، «مسکن»، «لباس»، «نوع خوراک و آشپزی»، «الگوی مصرف ، استفاده از تولیدات ملی و کسب‌وکار»، «نوع تفریحات» و دیگر امور مربوط به خانواده مطرح و بسته‌ کاملی در اختیار مخاطب قرار می دهد.

وی تاکید کرد: ترویج سبک زندگی ایرانی –اسلامی، استفاده از تولیدات ملی، تحکیم خانواده وکاهش آسیب‌های اجتماعی درجامعه‌ی اسلامی، همه از دستاوردها و خروجی‌های این نمایشگاه است.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  برگزاری نمایشگاه سبک زندگی ایرانی – اسلامی  را در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص ارائه راهکارها و الگوهای زندگی اسلامی ایرانی عنوان کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارائه الگوها و بسته های آموزشی برای 200 هزارمخاطب  به مدت 3 ماه در محل فرهنگسرای الغدیر دایر خواهد بود.

  شایان ذکر است جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا به میزبانی شهرداری تبریز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد و در ادامه  اعضای این کارگروه با حضور معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریزازنمایشگاه سبک زندگی  ایرانی -اسلامی بازدید  به عمل آوردند .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر